Balandžio 25 d. gimnazijoje vyko respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Skaitmeninis turinys pradiniame ugdyme“, sulaukusi gausaus būrio pranešėjų ir klausytojų. Konferencijos tikslai: skatinti mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimą, gilinti pedagogų naujų technologijų ir informacijos valdymo kompetenciją.
Dviejuose plenariniuose posėdžiuose pradinių klasių mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams, susirinkusiems iš Kėdainių, Šiaulių, Rokiškio rajono, Panevėžio miesto ir rajono, buvo paskaityti šeši nūdienai aktualūs pranešimai: „Pedagogo skaitmeninė kompetencija ir jos įsivertinimas“ (Alvida Lozdienė, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Ugdymo plėtotės centro metodininkė), „Kokios permainos siūlomos pradinio ugdymo bendrosiose programose informacinių technologijų požiūriu“ (Aidas Žandaris, Lietuvos kompiuterininkų sąjungos Valdybos pirmininkas), „Pradinių klasių mokytojų pasirengimas integruotam informatikos kursui“ (Dr. Tatjana Jevsikova, Vilniaus universiteto Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų instituto mokslo darbuotoja), „Mokymasis virtualioje erdvėje: iššūkiai ir galimybės“ (Eglė Vaivadienė, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Ugdymo plėtotės centro metodininkė), „Skaitmeninio turinio kūrimo patirtis ASS turintiems mokiniams: e-mokymosi priemonė „Pupa“ (Asta Lapėnienė, Socialinių mokslų daktarė, VDU Edukologijos institutas, KPDUC; Raimonda Juknevičienė, Edukologijos magistrė KPDUC; Valdas Urbonavičius, specialusis pedagogas, logopedas ekspertas; Vaiva Alijauskienė, specialioji pedagogė, logopedė metodininkė), „Eduka klasės skaitmeninio turinio panaudojimo galimybės pradinukų pamokose“ (Kauno Kazio Griniaus progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Sonata Bružienė ir Kauno Panemunės pradinės mokyklos pradinių klasių vyresnioji mokytoja Natalija Bankauskaitė).
Keturiose darbo grupėse pranešėjai pristatė veiklas su planšetiniais kompiuteriais, kaip praktiškai taikomos skaitmeninės priemonės bei šių priemonių naudojimo instrukcijos, buvo skaitomi pranešimai – pamokos ar jos fragmento pristatymas taikant IKT.
Refleksijos metu buvo aiškiai juntamas teigiamas konferencijos grįžtamasis ryšys, kuris paskatins mokytojus kryptingai tobulinti skaitmenines kompetencijas, kad galėtų aktyviai, saugiai ir užtikrintai naudoti skaitmeninius išteklius pradiniame ir specialiajame ugdyme.
Konferencijos siela ir organizatorė – pradinių klasių mokytoja ekspertė Jolanta Andriuškevičienė.
Rima Juškienė-Bartkė