Monotonija… Tai vienas iš tų dalykų, kurių nenorime patirti savo pamokose. Šiuolaikinis jaunimas gyvena kiek kitokioje informacinėje erdvėje. Sparti technologijų plėtra kelia naujus iššūkius, darosi vis sunkiau sudominti mokinius pamokoje, todėl ieškome naujų, netradicinių būdų ir metodų, kurie padėtų mokytojui ir mokiniui naujai pažvelgti į mokymo procesą. Integruota pamoka tampa šiuolaikinio mokymo būtinybe. Mokytojas tampa konsultantu, kuris geba derinti teorines ir praktines žinias, tai perteikia savo mokiniams, tobulina jų kompiuterinio raštingumo ir informacinę kultūrą.
Suvokdamos integruotos pamokos būtinybę Panevėžio rajono anglų kalbos mokytoja Jurgita Kuprinskienė ir matematikos mokytoja Sandra Petrovienė pasirinko “ICT for educators” kursus Atėnuose, Graikijoje.
Kursų dalyviai iš Lietuvos, Lenkijos, Maltos ir Norvegijos lapkričio 5–10 dienomis mokėsi skaitmeninio pasaulio gudrybių, ugdė kūrybiškumą. Grafinio dizaino nemokama programa Canva kūrė skelbimus, plakatus ir pristatymus. Animaker ir Rawshorts programos atvėrė platesnes galimybes, kuriant animacijas, pristatymus ir filmukus. Kai kuriems dalyviams teko pirmą kartą susikurti internetinį dienoraštį (blog), internetinį seminarą (webinar). Kiekvieną kursų dieną mes dalinomės patirtimi, kūrėme ir praktiškai išbandėme programas. Daugiausia sukurtų skaitmeninių darbų buvo apie Graikiją ir jos sostinę Atėnus, todėl kad kursų dalyvius sužavėjo Atėnų Akropolio tvirtovė ir jos apylinkių gatvelės, kupinos šurmulio ir antikinės kultūros liekanų. Miestas, žavintis mitais ir legendomis, turtingas istorinių paminklų.
Šie kursai dar kartą patvirtino, kad šiuolaikinio mokymo(si) formų ir metodų yra daugybė, tiesiog reikia gebėti juos atsirinkti ir suderinti, kad integruota pamoka mokiniui būtų įdomi.
Kursai vyko pagal Velžio gimnazijoje vykdomą Erasmus+ KA1 projektą „Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai”. Šio projekto įgyvendinimui finansinę paramą suteikė Europos Sąjunga.
Velžio gimnazijos mokytojos Jurgita Kuprinskienė ir Sandra Petrovienė