Logopedė Kristina Grėbliūnienė jŠis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. |
||
Darbo laikas | ||
Kontaktinės val. | Konsultacinės val. | |
I | 10.00–15.00 | - |
II | 11.00–15.00 |
10.30–11.00 15.00–15.30 |
III | 10.00–15.00 | - |
IV | 10.30–15.30 |
10.30–11.00 15.00–15.30 |
V | – | – |
Konsultuoja mokyklos bendruomenės narius ( tėvus, mokytojus) kalbos ugdymo klausimais.
• Logopedas įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, esant ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, mokinio namuose;
• siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų;
• ruošia sąrašą mokinių, kuriems numato teikti logopedo pagalbą, suderina jį su mokyklą aptarnaujančia Pedagogine psichologine tarnyba, bei teikia tvirtinti mokyklos vadovui;
• sudaro ir taiko mokinių individualias, pogrupines ir grupines kalbos ugdymo programas, rengia savo veiklos ataskaitą;
• šalina mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
• rengia ir naudoja logopedinės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui;
• vertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius;
• savo darbe taiko logopedijos naujoves;
• bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklą aptarnaujančios Pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais;
• padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
• padeda mokytojams rengti mokinių, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, ugdymo programas;
• dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės centro veikloje;
• dirba šviečiamąjį, konsultacinį darbą aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais: konsultuoja mokinių tėvus, mokytojus, pateikia jiems rekomendacijas;
• formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.