Pavadinimas | „Augu skaitydamas" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva. Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja Dalyviai 2-4 klasių mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto. Daugiau informacijos rasite: |
Pavadinimas |
„XXI amžiaus mokyklos" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Dalia Kukenienė |
Veikla, rezultatas |
Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis: Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai. Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui. |
Pavadinimas |
„STEAM mokymasis. Iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rita Storastienė Viktoras Samoilovas |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. 2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO; 3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS; 4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS; 5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA; 6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.
|
Pavadinimas |
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vidmantas Daunoravičius |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką. Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos. Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos: Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas. Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas. Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose. Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų. Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)
|
Pavadinimas |
„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ; 3. VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje); 4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);
Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..
|
Pavadinimas |
„EU Classroom ePortfolios" |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. gegužės mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė, Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro). Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse. Specifiniai projekto uždaviniai: Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę; Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo? Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose |
Pavadinimas |
„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vaida Šiaučiūnė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. |
Pavadinimas |
„Erasmus+“ KA2 programos projektas „Prosocialinės vertybės“ (Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860). |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija) |
Veikla, rezultatas |
Uždaviniai: – suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą; Veikla, skirta mokytojams Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę. Veikla, skirta mokiniams Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė. Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete. PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/ PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/ Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/
|
Pavadinimas |
„Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“ |
Nuo kada vykdomas | 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“. Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę. Projekto uždaviniai: •Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas; Veiklos Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę. Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus. Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms. Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.
Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:
|
Pavadinimas |
|
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas | http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Pavadinimas |
Darnaus vystymosi įgūdžių formavimo programa „Darni Mokykla" |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2014 vasario iki 2015 vasario. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Violeta Brazdžiuvienė, |
Veikla, rezultatas |
Lietuvos vaikų ir jaunimo centro ir AB LESTO kartu su partneriais įgyvendinamas projektas.
|
Pavadinimas |
„Medijų burbulai" |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto – Renata Jankevičienė. |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – ugdyti gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos turinį, formuoti visų trijų kartų bendravimo kultūrą naudojantis socialiniais tinklais ir gilinti jaunimo gebėjimus kurti medijų turinį vaizdais, garsais, tekstais. Projekto uždaviniai 1. Supažindinti bendruomenes su medijų ir informacinio raštingumo (MIR) kompetencijų ugdymo galimybėmis. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Velžio gimnazija |
Pavadinimas | „Samsung Mokykla ateičiai" |
Nuo kada vykdomas | 2014 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ Rimtas Baltušis |
Veikla, rezultatas |
Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks: |
Pavadinimas |
„Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“ Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2017 m. iki 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją. Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis. Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba |
Pavadinimas |
![]() Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose. Projekto vykdytojai siekia: Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės: Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje. |
Pavadinimas |
„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Dalia Vizbarienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus. Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas. |
Pavadinimas |
„BŪK DETEKTYVAS“
|
Nuo kada vykdomas | 2017 m.rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją. Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“ |
-
„Augu skaitydamas“
-
XXI amžiaus mokyklos
-
MIR
-
STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)
-
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
-
Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai
-
Horizon 2020
-
EU Classroom ePortfolios
-
Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)
-
„Prosocialinės vertybės"
-
„Augu pats – auginu kitą"
-
Lyderių laikas 2
-
„Darni mokykla“
-
„Medijų burbulai"
-
„Samsung Mokykla ateičiai“
-
Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas
-
„Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...
-
„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“
-
„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“
-
„Būk detektyvas"