Socialinė pedagogė Elena Kvietinskienė Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 8 (45) 598047 |
Darbo laikas | Pietų pertrauka | ||
kontaktinės darbo val. | nekontaktinės darbo val. | ||
I | 8.00–12.00 | 12.30–16.00 | 12.00–12.30 |
II | 8.00–12.00 | 12.30–16.30 | 12.00–12.30 |
III | 8.00–12.00 | 12.30–16.30 | 12.00–12.30 |
IV | 8.00–12.00 | 12.30–16.30 | 12.00–12.30 |
V | 8.00–10.00 | 10.00–13.00 | 12.00–12.30 |
Socialinis pedagogas siekia padėti mokiniams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, švietimo įstaigoje, padeda išnaudoti visas teikiamas galimybes lavintis, mokytis ir augti savarankiškais piliečiais.
● Socialinis pedagogas dirba su mokiniais, tėvais (globėjais), mokytojais ir kitais mokykloje dirbančiais specialistais.
● Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais mokiniams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo), dirba su mokiniais, priklausomais nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, patiriančiais seksualinį ir fizinį išnaudojimą, vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
● Padeda tėvams (globėjams) ugdyti savo vaiką; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę-pedagoginę pagalbą.
● Bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. Padeda jiems geriau suprasti, kaip vaikų socialinės problemos veikia jų elgesį, pažangumą, lankomumą. Teikia siūlymų, kaip būtų galima gerinti socialini-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką.
● Palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis įstaigomis, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams.
● Tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę.
● Palaiko ryšius su įvairiomis įstaigomis ir organizacijomis teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
● Atstovauja ir gina mokinių teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
● Kartu su klasių auklėtojais, kitais ugtytojais rupinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.