PRAŠYMAI Į PIRMAS KLASES PRIIMAMI NUO 2024 m. sausio 8 d. SKAITYTI DAUGIAU >>

Arrow up
Arrow down

telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Geografijos olimpiados nugalėtojas

R. Adomonis, IIIa kl., – I v.

Epistolinio rašinio konkurso prizininkė:

G.Baltrimavičiūtė, 5c kl., –  III v.

Matematikos olimpiados prizininkai:

Ž.Svetikas, 5b kl., – II v.,

E.Čepaitytė, 6c kl., – II v.,

L.Tatoris, 6c kl., – III v.,

L.Narbutaitė, 8c kl., – II v.,

N.Šukys, 8a kl., – III v.

FIRST LEGO LEAGUE Explore regioninių varžybų nugalėtojai

1c klasės komanda –  I v.

 

 

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Atsitiktinė nuotrauka

2020-09-15 sveikata1.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Mokinių vežimas

 Autobusas

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

 

 

 

 

  • Literatūra tėvams
  • Rekomenduojama perskaityti
  • Kompiuterinės progr.
  • Mokytojams
 
 
 
 
Jan - Uwe Rogge
„Tėvai nustato ribas“
Leidėjas: Alma littera
Išleidimo metai:2005

Ką daryti, kai vaikai "negražiai" kalba, žaidžia su monstrų figūrėlėmis ir pešasi? Kaip kalbėti lytiniais klausimais? Nuo kokio amžiaus reikia nustatyti ribas? Smurtaujantys berniukai ir taikios mergaitės? Kaip elgtis, kai vaikas susiduria su sielvartu ir mirtimi? Ar elgtis nuosekliai, reiškia bausti? Kaip elgtis, kai patys suklystame? Vaikams reikia ritualų, vaikus reikia orientuoti. Draugiški santykiai ir autoritetas neturi vienas kitam prieštarauti. Apie tai byloja daugybė knygoje pateiktų akivaizdžių pavyzdžių ir konkrečių pasiūlymų. Visa tai padeda geriau suprasti vaikus ir auklėjimo šiokiadieniai bus gerokai ramesni.
 
 

Maria Molicka
„Terapinės pasakos“
Leidėjas: Vaga
Išleidimo metai:2007

Vaikų ir paauglių psichologoės Marijos Molickos knyga skirta vaikams ir jais besirūpiantiems žmonėms - tėvams, auklėtojams, mokytojams, psichoterapeutams ir kt. "Terapinės pasakos" padės įveikti baimę ir nerimą keliančias situacijas: kai baisu eiti į darželį, nesinori į mokyklą, kai kiti tyčiojasi, kai atsiduri ligoninėje, kai susiduri su mirtimi... Pasakos padeda be baimės pažvelgti į problemas ir moko padėti pačiam sau.
 
 

Dr. Thomas Gordon.
„Kaip tapti gerais tėvais.“
Vilnius, 2009,
Presvika.

Akimirkos praleistos su mylimu žmogumi, ypač su vaiku, neįkainojamos. Tad išmokime kalbėtis su vaikais taip, kad jie mus išgirstų, išmokime klausytis savo vaikų, kad jie jaustųsi suprasti, išmokime spręsti šeimoje kylančius konfliktus taip, kad nė vienas šeimos narys nesijaustų nuskriaustas.

 
 
 
G. Chapman, R. Campbell
„Penkios vaikų meilės kalbos. Kaip išmokti vaiko meilės kalbą“

„Penkios meilės kalbos“ – tai savotiški meilės kalbų kursai tėvams, mokytojams ir kitiems žmonėms, mylintiems vaikus ir dirbantiems su jais. Autoriai skatina pažinti vaiko meilės kalbą ir išmokti ja pasakyti vaikams „aš tave myliu“.
Žmonių santykiai nuostabūs tuo, kad jie nėra statiški – jie nuolat kinta. Todėl kiekvienas turi galimybę juos padaryti geresnius. Kuriant artimesnius santykius su savo mažyliu, paaugliu ar net suaugusiu vaiku gali prireikti nugriauti sienas ir pastatyti tiltus. Tai labai sunkus, bet teikiantis atpildą darbas. Ir viskas pagrįsta meile.

 

J. W. Jamesas, R. P. Friedman, L. L. Matthews
„Kai sielvartauja vaikai“


Matyti kenčiantį vaiką ir nežinoti, kaip jam padėti, – tikrai skausminga tėvų, mokytojų ir globėjų patirtis. Pagaliau turime knygą, kurioje suformuluoti principai padės jums išugdyti vaikų gebėjimą tinkamai elgtis, ištikus netekčiai.
Sielvartą vaikui gali sukelti daugybė įvykių, pradedant giminaičio mirtimi ar tėvų skyrybomis ir baigiant kasdieniškais dalykais, tokiais kaip persikraustymas ar prarastas mėgstamas daiktas. Kad ir menkas būtų sielvartas ar jį sukėlusi priežastis, svarbu suprasti, kad jūsų mylimas vaikas kenčia. Šioje knygoje išsakomos mintys gali padėti ir jūsų vaikui ir jums.

 

R. Campbell
„Kaip mylėti savo paauglį“


Vadovavimas savo vaikui paauglystėje gali būti jaudinanti, drąsi ir dažnai rizikinga patirtis. Dr. R. Campbellas įsitikinęs, kad šiuo laikotarpiu tėvai išgyvena didelių sunkumų, neįstengdami bendrauti su savo paaugliais. Dažnai klaidinga paauglystės samprata ir nerealistiniai lūkesčiai pastūmėja tėvus į nusivylimą. Dar labiau viską komplikuoja tai, jog iš tiesų mylintys savo vaikus tėvai ne visada geba išreikšti savo meilę taip, kad paaugliai jaustųsi tikrai mylimi ir suprantami. Tai, ką sužinosite iš šios knygos, padės jums:
• Perteikti besąlygišką meilę paaugliui;
• Tvardyti paauglio pyktį… kaip ir savo paties;
• Įveikti paauglio depresiją;
• Ugdyti paauglį dvasiškai ir intelektualiai.

 

 

 

 

 

Skaitmeninė biblioteka: http://ebiblioteka.mkp.emokykla.lt/

 

Skaitmeninėje bibliotekoje skelbiama daugiau kaip 60 lietuvių ir visuotinės literatūros kūrinių 5–8 klasių mokiniams.

Kūriniai pateikiami TXT, PDF, EPUB ir MP3 formatais ir laisvai prieinami internete. Mokiniai galės pasirinkti savo mokymosi stilių geriausiai atitinkantį formatą ir priimtiniausias technologijas, socialiniuose tinkluose bendrinti jiems patikusių knygų nuorodas.

 

Elektroninė lietuvių literatūros chrestomatija 11–12 klasėms: http://www.upc.smm.lt/naujienos/chrestomatija

 

Elektroninė chrestomatija 11–12 klasėms yra spausdintos chrestomatijos variantas. Ją galima parsisiųsti ne tik į kompiuterius, bet ir į skaitykles ir mobiliuosius telefonus.

 

 

Eil.Nr. Dalykas     Priemonės pavadinimas
 1  Tikyba  Žaisk ir pažink Bibliją
 2  Filmai: „Monsinjoras“ ir „Laimingi buvę jo akivaizdoje“
 3  Pamokos planavimas. Tikybos pamoka
 4  Tarpdalykiniai ryšiai. Tikybos pamoka
 5  Lietuvių kalba  Lietuvių tarmės
 6  Dabartinės lietuvių kalbos žodynas
 7  Kompiuterinis tarptautinių žodžių žodynas INTERLEKSIS
 8  Tadas Blinda. Kirčiavimas (žaidimas)
 9  Lietuvių kalbos mokomoji programa
 10  Kompiuterinis lietuvių kalbos žinynas
 11  Mokinių vertinimas. Lietuvių kalbos pamoka
 12  Mokomasis kompiuterinis lietuvių k. žaidimas I-II kl.
 13  Mokomasis  žaidimas vaikams „Šaltinėlis“
 14  Senelio Painelio pasakos 1 d.
 15  Senelio Painelio pasakos 2 d.
 16  Literatūra  „Epitafijos ant poeto kapo“. Filmas apie poetą H. Nagį
 17  „Einu“. Filmas apie V. Mykolaitį-Putiną
 18  Maironis. Lyrika. Skaito L. Noreika
 19  Matematika  Matematika 9 su Dinamine geometrija
 20  Matematika Tau. 5 klasė
 21  Matematika Tau. 5-6 klasė
 22  Stereometrija ir erdviniai kūnai
 23  Crocodile. Mathematics
 24  Matematika 11.Elektroninės pratybos bendrajam kursui
 25  Stereometrija ir erdviniai kūnai mokyklos kurse
 26  Dešimtukas.Matematikos žaidimas I klasei
 27  Kengūra 2002-2006
 28  Imagine Logo. Mokomoji kompiuterinė priemonė
 29 Informacinės technologijos  Apsaugok savo kompiuterį
 30  Netsupport school 10
 31  Informacinių technologijų pamoka „Formulių rašymas“
 32  Gamtos mokslai  Lietuvos miškuose. Dokumentinis videofilmas
 33  Gamta. Kompiuterinė Lietuvos enciklopedija
 34  Tikra gamta.(Pradinėms klasėms)
 35  99 Lietuvos paukščių balsai
 36  Fizika  Termobranduolinės sintezės tyrimai
 37  Chemija  Chemija. Laboratoriniai bandymai
 38  Polnij interaktivnij kurs chimiji
 39  Chimija neorganičeskaja
 40  Istorija  Gimtoji istorija VII-XII kl. 1 d.
 41  Gimtoji istorija VII-XII kl. 2 d.
 42  Sovietinė Lietuva. Kaip mes gyvenome 1953-1985.
 43  Istorijos laboratorija
 44  Knygnešiai.(Žaidimas)
   Knygnešys.(Lietuvos istorija vaidybiniame filme)
 45  Įdomioji Lietuvos istorija
 46  Įdomioji Lietuvos istorija 1
 47  Įdomioji Lietuvos istorija 2
 48  Įdomioji Lietuvos istorija 3
 49  Lietuva ir pasaulis
 50  Nesulaužyti priesaikos
 51  1941 m. Birželio sukilimas
 52  Kovo 11-sios kontekstai. Sausio 13-oji
 53  Slaptieji XX a. archyvai 2
 54  Lietuva. Anapus ir šiapus laiko
 55  Spalio metamorfozės. Dokumentinis videofilmas
 56  Paminklai Lietuvos Knygnešiams ir Daraktoriams
 57  Lietuvos tūkstantmečio datos. Gustavo enciklopedija
 58  Geografija  Geografijos atlasas
 59  Dailė  ARS 2. Mokomoji dailės programa
 60  Pablo. CD prad. klasėms
 61  Muzika  Muzika 1-oje klasėje. Fonogramos
 62  Muzika 2-oje klasėje. Fonogramos
 63  Muzika 3-oje klasėje. Fonogramos
 64  Muzika 4-oje klasėje. Fonogramos
 65  Rūtos dainelės Beatričei
 66  Do re mi 2. Tekstas, natos ir fonograma
 67  Do re mi 3. Dainelės ir fonogramos
 68  Lietuvos himnas „Tautiška giesmė“
 69  Senieji Lietuvos vargonai
 70  Skriaudžių kanklės
 71  Už laisvę, tėvynę ir tave.Lietuvos partizanų dainos
 72  Kupolė. Lietuvos partizanų dainos
 73  Trylika brolių. Partizaniškos baladės ir dainos
 74  Kaip aras pašautas. Lietuvos partizanų dainos
 75  O taip norėjosi gyvent. Tremtinių dainos
 76  M.K. Čiurlionis. Kūriniai fortepijonui
 77  Technologijos  Technologijos. Kulinarijos enciklopedija
 78  Technologijos. Lietuvių tradiciniai valgiai
 79  Crocodile. Technology 3
 80  Grožio salonas 2
 81   Anglų kalba  Kompiuterinis žodynas ALKONAS
 82  Mokomasis anglų-lietuvių kalbų žodynas
 83  Encyclopedia Britanica 2003
 84  Basic Intermediate Advanced
 85  Early school english 2. Student‘s book
 86  Language Practice. Teacher‘s Test
 87  Mokymasis bendradarbiaujant. Anglų kalbos pamoka
 88  Karaoke English
 89  News Ticker 1. English, francais, deutsch, espanol
 90  S. McKinlay. Success. Pre-Intermediate. Class CD 1,2,3,4
 91  Prancūzų k.  Učite francuzskij
 92  Rusų kalba  Lietuvių-rusų ir rusų-lietuvių kalbų žodynas
 93  Učites govorit po-russki 1 d.
 94  Učites govorit po-russki 2 d.
 95  Russkije narodnije pesni. Karaoke
 96  Etninė kultūra  Gyvūnijos pasaulis etninėje kultūroje
 97  Lietuvių etninės kultūros vertybės
 98  Lietuvių etninė kultūra
 99  Istoriją kuriame kartu.Tautinių mažumų kultūros paveldas
 100  Kūryba ir tradicijos. Lietuvių audinių raštai
 101  Kitos  Programos mokiniui ir mokytojui.(270 programų)
 102  Filmas „Prieš parskrendant į žemę“
 103  Filmas „Būk saugus kelyje“
 104  Vienas vardas – Lietuva. Tūkstantmečio odisėja
 105  Lietuvos tūkstantmečiui - „Tautiška giesmė“aplink pasaulį
 106  „Draugystė“. Projektas ,,Pažink negalią“
 107   Lietuvos knygos veikėjai. Biografijų žodynas
 108  Europos integracijos pamokos
 109  Emilija ir Kubiukas
 110  Vartojimo kultūros ugdymas

 

PROJEKTAS „LYDERIŲ LAIKAS 2“

 

Richard I. Arends. Mokomės mokyti. V., 2008

Menas ir mokslas mokyti – žvilgsnis į mokymo istoriją, kas laikoma veiksmingu mokymu, mokymasis mokyti; vadovaujamosios mokymo funkcijos – planavimas, laikas ir erdvė, mokymosi aplinka ir motyvacija, klasės, kuriose mokosi įvairių kultūrų ir neįgalieji vaikai, vadovavimas klasei, vertinimas ir įvertinimas; sąveikos funkcijos mokant – dėstymas, sąvokų mokymas, tiesioginis aiškinimas, mokymasis bendradarbiaujant, mokymas tirti, klasės diskusijos; organizacinės mokymo funkcijos – mokykla kaip darbo vieta, pirmieji mokytojavimo metai, pradedančiojo mokytojo žinynas.

Sue Cowley. Mokymo klinika V., 2006

Patarimai mokytojams, patekusiems į kebliausias situacijas; daugybė strategijų, kaip klasėje įveikti įvairiausias problemas; taiklūs atsakymai į ramybės neduodančius klausimus.

Peter F. Drucker. Diukerio mokymo pagrindai. Tai, kas geriausia iš Piterio Diukerio svarbiausių veikalų apie vadybą. K., 2009

Vadyba; naujosios vadybos paradigmos; informacija, kurios vadovams reikia šiandien; valdymas remiantis iškeltais uždaviniais ir savikontrolė; žmonių parinkimas – svarbiausios taisyklės; individas – efektyvumo reikia mokytis, žinokite savi stipriąsias puses ir vertybes, veikiantis komunikavimas, lyderiavimas kaip darbas, inovavimo principai; visuomenė – pilietiškumas per socialinį sektorių, nuo analizavimo iki suvokimo.

Lorna M. Earl, Steven Katz. Mokyklų lyderystė duomenų kupiname pasaulyje. Pasitelkime duomenis mokykloms tobulinti. V., 2011

Paverskime duomenis svarbiausia mokyklos pažangos priemone; pasitelkime duomenis, priimdami kompetentingus sprendimus; ugdykime kompetentingų lyderių savybes; formuokime analizės įgūdžius; lavinkime informacijos valdymo įgūdžius; sukurkime analizės kultūrą; palaikykime nenutrūkstamą procesą.

Carl D. Glickman. Lyderystė mokymuisi: kaip padėti mokytoams sėkmingai dirbti. V., 2010

Žvilgsnis į mokymą ir mokymąsi pamokoje; pagalbos pamokoje modeliai; kaip nustatyti stebėjimo objektą; darbo su mokytoju būdai; praktinis pagalbos mokytojams būdų taikymas; mokytojų kompetencijos ir tobulėjimo vertinimo kriterijai; tikslas, ryžtas ir kolegiškos pastangos – mokyklos sėkmės paslaptis; tarpusavio ugdomojo konsultavimo formos; mokymo modeliai, stebėjimo objektas.

Douglas Griffin. Lyderystės ištakos. Saviorganizacijos ir etikos sąsajos. V., 2011

Lyderystė ir sistemos saviorganizacija: dalyvavimas sistemose; lyderystė ir dalyvavimu grįsta saviorganizacija: dalyvavimas vietinėje sąveikoje.

Andy Hargreaves. Mokymas žinių visuomenėje. Švietimas nesaugumo amžiuje. V., 2008

Mokymas žinių visuomenėje: švietimas išradingumui ugdyti; mokymas ne tik žinių visuomenei: nuo kuo pigiau prie kuo geriau; mokymas nepaisant žinių visuomenės: išradingumo pabaiga, integralumo netektis; žinių visuomenės mokykla: nykstanti rūšis; pranokstant standartizaciją; mokymo ateitis žinių visuomenėje: permąstyti tobulinimą, šalinti nuskurdimą.

Andy Hargreaves, Dean Fink. Tvariojo lyderystė. Ar tam, ką kuriate, lemta išlikti? V., 2008

Tvarumas ir netvarumas; gylis (mokymasis ir atsakomybė); trukmė (patvarumas ir tęstinumas); sklaida (užuot delegavę padalykite); teisingumas (kiti ir mes); įvairovė (sudėtingumas ir sanglauda); išradingumas (ribojimas ir atnaujinimas); išsaugojimas (istorija ir palikimas); išvada (patiekalas, o ne meniu.

lma Harris. Pasidalytoji lyderystė mokykloje. Ateities lyderių ugdymas. V., 2010

Lyderystė kintančiame pasaulyje; lyderystės krizė; pasidalytoji lyderystė – teorija, įrodymai, kontekstas; pasidalytosios lyderystės taikymas praktikoje: mokyklose, tarp mokyklų ir už jų ribų; pasidalytoji lyderystė ir žinių kūrimas; ateities lyderystė.

Steven Katz, Lorna M. Earl, Sonia Ben Jaafar. Kuriame ir jungiame besimokančias bendruomenes. Kaip tinklai gali padėti tobulinti mokyklų veiklą. V., 2011

Kodėl tinklai ir kodėl dabar; kaip veikia besimokančių bendruomenių tinklas; aiškus ir pagrįstas tikslas; mąstyti ir iš naujo įvertinti veiklos būdus skatinantys, bendradarbiaujant atliekami tyrinėjimai; besimokančių profesinių bendruomenių tinklų lyderiai; nuo mokinių mokymosi prie mokytojų mokymosi; kaip tinklas gali paskatinti profesinį lyderių mokymąsi; parama besimokančių bendruomenių tinklams.

Linda Lambert. Lyderystės gebėjimai ir tvari mokyklų pažanga. V., 2011

Gilesnis supratimas; pagrindinės dalyvavimo formos; profesinis lyderių tobulėjimas; mokytojai lyderiai; kintantis direktoriaus vaidmuo; mokinių mokymasis ir lyderystė; tėvai lyderiai; lyderystė ir laikas; švietimo skyriaus lyderystė; lyderystės gebėjimų tvarumas; lyderystės gebėjimų strategijos; mokytojų lyderystės vertinimo lentelė; mokytojų lyderystės kontinuumas; lyderystės gebėjimai: darbuotojų anketa; lyderystės gebėjimai: mokyklos tyrimas; kaip direktoriai ugdo kitų lyderystės gebėjimus.

Robert J. Marzano, Timothy Waters, Brian A. McNulty. Veiksminga mokyklų lyderystė. Nuo mokslinių tyrimų iki rezultatų. V., 2011

Ką atskleidžia moksliniai tyrimai apie mokyklų lyderystės poveikį mokinių pasiekimams; kokie konkretūs lyderio veiksmai gali ypač pagerinti mokyklų veiksmingumą; kaip mokyklų vadovai turėtų taikyti tuos veiksmus kasdienėje mokyklos veikloje ir tuo sudėtingu metu, kai įgyvendinami pokyčiai.

 

Margarita Teresevičienė, Genutė Gedvilienė. Mokymasis bendradarbiaujant. V., 1999

Mokymosi grupių dinamika – mokymosi bendradarbiaujant idėjų raida; mokymosi grupės idėjos Lietuvoje; bendradarbiavimo tendencijos visuomenėje; mokymasis ir patirtis; grupės ir jų ypatybės; bendradarbiaujančios grupės; mokymosi bendradarbiaujant metodai; bendradarbiaujančių grupių vertinimas; mokytojo vaidmuo mokantis bendradarbiaujant; mokymosi bendradarbiaujant privalumai ir trūkumai; mokymosi bendradarbiauti jaunesniajame mokykliniame amžiuje lavinimo metodika – kaip taikyti lavinimo metodiką, įvadinės užduotys, mokymasis pastebėti kitų poreikius, mokymasis padėti vienas kitam, mokymasis diskutuoti, mokymosi bendradarbiaujant pamokų pavyzdžiai.

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

 TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Straipsnių archyvas

Powered by mod LCA

Apie mus rašo

SvietimoNaujienos logo
 
STEAM failiukui nuoroda
 
GNTV logo 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1