PRAŠYMAI Į PIRMAS KLASES PRIIMAMI NUO 2024 m. sausio 8 d. SKAITYTI DAUGIAU >>

Arrow up
Arrow down

telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Panevėžio kolegijos ir Krašto apsaugos  savanorių pajėgų organizuoto kompiuterinio žaidimo „CS2“ turnyro prizininkai – II vieta:

D.Mackevičius, IIIa kl.,

B.Baltušnikas, IIIa kl.,

M.Nacius, Ia kl.,

D.Šinkūnas, IIb kl.,

M.Ivoška, IIb kl.

Matematikos olimpiados prizininkai:

J.Novokreščenichas, 3b kl., – I v.,

B.Fiodorovas, 3a kl., – II v.,

U.Tamošiūnas, 4c kl., – II v.,

T.Markaitis, 4b kl., – III v.

 

FIRST LEGO LEAGUE Explore respublikinių varžybų prizininkai

1c klasės komanda –  III v.

Geografijos olimpiados nugalėtojas

R. Adomonis, IIIa kl., – I v.

 

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Atsitiktinė nuotrauka

2020-11-28 Pirmoji pagalba 2.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Mokinių vežimas

 Autobusas

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

Pavadinimas 
„Samsung Mokykla ateičiai"
 Nuo kada vykdomas  2014 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“

Rimtas Baltušis
Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

 Veikla, rezultatas

Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką.

Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks:

1. Susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose
2. Išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes
3. Išmoks kurti informacinę grafiką ir ja naudotis
4. Išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami videofilmus, nuotraukas ir animaciją
5. Išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais ir susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją

Programos metu mokytojai ne tik įgis skaitmeninių žinių, bet ir pasisems kūrybinių idėjų bei įkvėpimo pamokoms savo mokyklose. Vykstant mokymams mokyklų komandos susitiks su žinomais žmonėmis – savo sričių ekspertais, kurie paprastai ir nuoširdžiai papasakos apie savo darbus ir svarbiausius projektus, kuriems įgyvendinti buvo reikalingi geri skaitmeniniai gebėjimai.

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

FB logo  Panevėžio rajono savivaldybės TŪM II

TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Straipsnių archyvas

Powered by mod LCA

Apie mus rašo

SvietimoNaujienos logo
 
STEAM failiukui nuoroda
 
GNTV logo 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1