PRAŠYMAI Į PIRMAS KLASES PRIIMAMI NUO 2025 m. sausio 6 d. SKAITYTI DAUGIAU >>

Arrow up
Arrow down

telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Matematikos olimpiados prizininkai

Ž.Svetikas, 6b kl. - I v.,

L.Tatoris, 7c kl. – III v.

Geografijos olimpiados nugalėtojai

K.Suchonis, IVb kl. – I v.,

R.Adomonis, IVa kl. – III v.

Šalies FIRST LEGO League Explore lygos varžybų nugalėtojai

2c kl. komanda „Gelmių atradėjai“ – I v.

Istorijos olimpiados prizininkė

A.Vaičiūnaitė, IIb kl. – II v.

Respublikinio anglų k. konkurso "My school bag" prizininkė

K.Burneikaitė, 6c kl., – III v.

 

Mokinių vežimas

 Autobusas

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Mokinių elgesio taisyklės

 Mokinio elgesio taisyklės

Atsitiktinė nuotrauka

2020-09-16 VirvesTraukimas 1.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM. Mokymasis iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė Rita Storastienė

Edita Davidonytė
Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Liudmila Bražinskienė
Rasa Stakienė
Kęstutis Bražinskas
Lina Janušauskienė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer
Asta Klydžienė
Viktoras Samoilovas

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:


1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO ( mokymai Maltoje);

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ;

3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);

 

Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje.

Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM mokymasis. Iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. rugsėjo mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Rita Storastienė
Edita Davidonytė

Viktoras Samoilovas
Dalia Kukenienė
Lidmila Bražinskienė
Kęstutis Bražinskas
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Vaida Šiaučiūnė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;

3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS;

4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS;

5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA;

6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

ProSocial values3 2

„Erasmus+“ KA2 programos projektas

„Prosocialinės vertybės“

(Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860).
Projektą remia Europos Komisija.

Nuo kada vykdomas 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija)
Projekto veiklų koordinatorė Lietuvoje – Jurgita Vaitiekūnienė (PRSC)
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė (PRSC)
Projekto ambasadorė – istorijos mokytoja Asta Klydžienė (Velžio gimnazija)

Veikla, rezultatas

Uždaviniai:

– suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą;
– skatinti naujus prosocialinių įgūdžių mokymo metodus;
– atlikti prosocialinių vertybių mokymo poveikio tyrimą;
– skleisti prosocialinių vertybių sąvoką bendruomenėse.

Veikla, skirta mokytojams

Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę.

Veikla, skirta mokiniams

Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė.

Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete.

PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/

PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/

Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/

 

 

Pavadinimas 

horizonHorizon 2020
Prosocial Learning

 Nuo kada vykdomas 2016 m.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė – Renata Jankevičienė
Edita Davidonytė
Vaida Šiaučiūnė
Jonas Marcinkevičius
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

 Veikla, rezultatas

Tikslas – pagerinti mokinių socialinius įgūdžius ir akademinius žinias panaudojant mokomuosius žaidimus. Šio projekto metu yra kuriami edukaciniai žaidimai, kurie skatina mokinių empatiją, užuojautą, pasitikėjimą, bendradarbiavimą, teisingumą ir dosnumą.

Žaidimai skirti 7–10 metų vaikams. Pradinių klasių mokinai testuos šiuos žaidimus, koordinatorius Stefano Cobelo (Italija) atvyks į gimnaziją.

 

Pavadinimas   
„Augu skaitydamas"
 Nuo kada vykdomas nuo 2014 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva.
„AUGU SKAITYDAMAS” AMBASADORIAI: Gabrielius Liaudanskas – Svaras, dainininkas, kompozitorius, grupės G&G Sindikatas įkūrėjas ir lyderis
Andrius Tapinas, rašytojas, vertėjas, televizijos laidų vedėjas
Eglė Daugėlaitė, LRT laidos Labas rytas, Lietuva, vedėja

Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja
Jonas Marcinkevičius- mokytojas

Dalyviai 2-4 klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto.
Svarbios „Augu skaitydamas“ datos:
2014 gegužės 19 - nuo šios dienos iki „Augu skaitydamas“ paskutinės registruotos knygos – t.y. lapkričio 8 dienos – kas savaitę iš visų skaitytojų atsitiktinės atrankos keliu išrinksime vieną laimėtoją, kuriam bus išsiųstas savaitės prizas – „Alma Littera“ knyga ir „Marsiečių“ vitaminai.
2014 spalio 5 diena – iki šios dienos galite registruoti savo komandas Knyg(i)ų Mūšiui. Visi komandos nariai turi būti susikūrę savo profilį auguskaitydamas.lt svetainėje. Knyg(i)ų mūšiuose dalyvauja dvi amžiaus kategorijos: 7-11 ir 12-16 metų vaikai. Komandas gali burti mokykla, klasė, draugų komanda. Svarbiausia, kad finalinio mūšio metu jie priklausytų vienai iš šių amžiaus kategorijų. Suburkite komandą iš 3-8 vaikų, išsirinkite jos lyderį, pavadinimą ir registruokite ją adresu   Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
2014 spalio 10 diena – šią dieną visos registruotos komandos dalyvaus atrankiniame Knyg(i)ų mūšyje. Auguskaitydamas.lt svetainėje šią dieną bus pateikti klausimai – penki turai po dešimt klausimų, kurie visi susiję su rašytojais, knygomis, jų herojais, knygų ekranizacijomis. Dešimt geriausiai pasirodžiusių komandų pateks į Knyg(i)ų Mūšio finalą.

2014 spalio 25 diena – Knyg(i)ų Mūšio finalas. Finalas vyks Vilniuje, laimėjusi komanda bus apdovanota.
2014 lapkričio 8 diena – baigiamasis renginys, uoliausio skaitytojo apdovanojimas

Daugiau informacijos rasite:
http://www.auguskaitydamas.lt/#usage

Pavadinimas 
Mukis

 Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme

Nuo kada vykdomas 2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
Veikla, rezultatas

 www.mukis.lt

Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams.

Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose.

Projekto vykdytojai siekia:
•    Modernizuoti profesinio orientavimo: ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ir įdiegti  ugdymo karjerai stebėsenos sistemą, užtikrinančią kokybišką ir efektyvų ugdymo karjerai paslaugų teikimą bendrojo ugdymo mokyklose  ir profesinio mokymo įstaigose;

Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės:
•    Sukurti ir įdiegti bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelį, užtikrinantį, maksimalų prieinamumą visiems bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ugdymo karjerai stebėsenos sistemą;
•    Parengti bendrojo ugdymo mokyklų bei profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai  programą, metodinę medžiagą ir metodines priemones;
•    Parengti mokymo programas ir metodikas bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiantiems karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologams;
•    Apmokyti bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiančius karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologus;
•    Aprūpinti mokyklose dirbančius psichologus asmenybės psichologinių tyrimų, profesinių interesų nustatymo metodikomis;
• .

Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje.

Pavadinimas 

Mirlogo

Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas

 Nuo kada vykdomas  2014–2015 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Silvija Šukevičienė
Asta Klydžienė
Edita Davidonytė
Renata Jankevičienė
Dalia Kukenienė

 Veikla, rezultatas

Projektą vykdo Ugdymo plėtotės centras, Švietimo ir mokslo ministerija ir Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje (www.norden.lt). Projekto partneriai Šiaurės šalyse: „Nordicom“ – Šiaurės šalių medijų ir komunikacijos tyrimų informacijos centras, Švedijos medijų taryba.

Projekto tikslas – sukurti sistemines prielaidas medijų ir informacinio raštingumo ugdymui, remiantis geriausiais Šiaurės šalių pavyzdžiais integruojant MIR į bendrąjį ir neformalųjį ugdymą, ir pagrindą tolesniam Lietuvos (ir Baltijos šalių) bendradarbiavimui su Šiaurės šalimis vystant medijų ir informacinio raštingumo ugdymą platesniu mastu.

 

Pavadinimas

Švietimo aprūpinimo centras LOGO

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja


Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui 

Vidmantas Daunoravičius

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.

Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.

Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:

Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.

Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.

Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.

Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.

Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)

 

Pavadinimas 

 

„Medijų burbulai"

 Nuo kada vykdomas 2017 m. rugsėjis–gruodis
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto – Renata Jankevičienė.
Projekto veiklų organizatorė Velžio gimnazijoje – Asta Klydžienė.
Dalyviai – III gimnazinių klasių mokiniai, mokytojai.

 Veikla, rezultatas

Tikslas – ugdyti gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos turinį, formuoti visų trijų kartų bendravimo kultūrą naudojantis socialiniais tinklais ir gilinti jaunimo gebėjimus kurti medijų turinį vaizdais, garsais, tekstais.

Projekto uždaviniai

1. Supažindinti bendruomenes su medijų ir informacinio raštingumo (MIR) kompetencijų ugdymo galimybėmis.
2. Gilinti projekto dalyvių gebėjimus kritiškai vertinti informaciją ir atpažinti propagandą.
3. Supažindinti jaunimą su naujienų kūrimo principais ir skatinti patiems kurti MIR turinį.
4. Organizuoti edukacines išvykas ir supažindinti jaunimą su medijų kūrėjo profesija.
5. Parengti metodinę medžiagą MIR tema.
6. Surengti kūrybines dirbtuves, kurių metu dalyviai kurs medijų turinį.

Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Velžio gimnazija
Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Panevėžio rajono savivaldybės administracija

Pavadinimas

EUePortfolio

„EU Classroom ePortfolios"

Nuo kada vykdomas 2013 m. gegužės mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Edita Davidonytė,
Renata Jankevičienė,

Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai

Veikla, rezultatas

Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro).

Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius.  Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.

Specifiniai projekto uždaviniai:

    Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę;
    Sukurti el. aplanko galimus modelius, kurie gali būti naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo tikslais;
    Išbandyti praktiškai pasirinktą modelį 24 Europos mokyklose (projekte numatyta 4-8 Lietuvos mokyklose) ir atlikti analizę dėl šio modelio diegimo galimybės.

Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo?

    Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose
    Mokykla turės galimybę nemokamai išbandyti el. aplankui skirtą programinę įrangą
    Mokykla, mokytojai turės galimybę užmegzti kontaktus su kitų šalių mokyklomis
    Palengvins mokinių vertinimo sistemą.
    Leis vaikams individualiai susikurti ir išbandyti savo individualų el. aplanką
 

Pavadinimas  KuriameRespublika1 
„Kuriame respubliką"
 Nuo kada vykdomas  2012 m. spalio mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo)
Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė,  Toma Bartuševičiūtė, Gerda  Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
 Veikla, rezultatas

 1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu.

Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas.

Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu.

Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt

   KuriameRespublika
Pavadinimas 

MMNamai    LKT

Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“

 Nuo kada vykdomas  2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“.

Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė

 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę.

Projekto uždaviniai:

•Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas;
•Apmokyti ugdymo institucijų lyderius dirbti su naujais metodais, daugiausia – Engiamųjų teatro metodais; lavinti dalyvių bendruosius įgūdžius, vertybines nuostatas, kritinį mąstymą, pilietiškumą, kūrybiškumą ir jų iniciatyvos dėka užtikrinti programos tęstinumą;
•Pristatyti projekte dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms rezultatus interaktyvaus spektaklio forma, siekiant įvairių kartų bendradarbiavimo bei aktyvinti kultūrinį ir pilietinį gyvenimą, išryškinti kultūrinę ir edukacinę programos vertę;
•Suformuoti praktines darbo rekomendacijas ugdymo įstaigoms, siekiant vidinių ir išorinių pokyčių kultūros ir ugdymo srityse;
•Parengti projekto „Augu pats – auginu kitą“ gerosios patirties leidinį.

Veiklos

Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę.

Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus.

Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms.

Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.

 

Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:

PRIEDAS Nr. 1

PRIEDAS Nr. 2

 

Pavadinimas 

MmcLogo

Mokomoji galerija

Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

 Irma Mitigailaitė – koordinatorė
Irena Kairevičienė, lietuvių kalbos mokytoja
Jurgita Kuprinskienė, anglų kalbos mokytoja

Veikla, rezultatas

Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt

Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    ieškoti asmeninio kelio į meninės fotografijos suvokimą
•    išmokti bendrauti ir bendradarbiauti  komandoje
•    plėsti akiratį,įžvelgiant giliau glūdinčią esmę


Laukiami rezultatai:
•   projekto  rezultatai bus perduoti aukštesnėms edukacinėms institucijoms, taigi jie taps informaciniu šaltiniu mokytojams,mokiniams ir bendruomenei

•   mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos  išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi  
     
Projekto tęsinys – kūrybiniai darbai: dailės paroda, nuotraukų albumai, kuriuose bus publikuojami mokinių  piešiniai, eilėraščiai ir rašiniai.

Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami  internetiniame puslapyje.

Pavadinimas 

 

„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“ („As-sessment of Transversal Skills 2020“, sutrumpintas pavadinimas ATS2020)

 Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kordinatorė Edita Davidonytė
Dalyvauja: D. Vizbarienė, D. Karkazienė, V. Šaučiūnė, R. Stakienė

 Veikla, rezultatas

Tarptautinis projektas. Mokytojai bendradarbiaus ir dalinsis patirtimi su kolegomis iš Lietuvos ir 9 projekto šalių: Ispanijos, Belgijos, Slovėnijos, Estijos, Suomijos, Kipro, Graikijos, Airijos, Austrijos. Projekto metu bus sukurtas perkeliamųjų gebėjimų vertinimo įrankis, padedantis ugdytis perkeliamuosius gebėjimus naudojant IKT ir elektroninį portfelį įvairių dalykų pamokose.

 

Pavadinimas

DarniDarni2

Darnaus vystymosi įgūdžių formavimo programa „Darni Mokykla"

Nuo kada vykdomas Nuo 2014 vasario iki 2015 vasario.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Violeta Brazdžiuvienė,
Dalia Zdanavičiūtė,
 Milda Indriūnienė

Veikla, rezultatas

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro ir AB LESTO kartu su partneriais įgyvendinamas projektas.


http://www.lvjc.lt/index.php?page=darni-mokykla-2014&hl=lt_LT

Pavadinimas  ErasmusLogo 
„2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektas „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“
 Nuo kada vykdomas nuo  2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė Jurgita Kuprinskienė
Mokytojų komanda: Edita Davidonytė, Rima Stongvilienė, Rasa Stakienė, Asta Klydžienė, Jonas Marcinkevičius, Reda Raštutienė
Dalyviai 7–8, I–III klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – technologijų pagalba išmokti naudoti ir pritaikyti mišraus mokymo būdą, kuris yra novatoriškesnis, labiau orientuotas į mokinį. Ši mokymosi forma dar vadinama atvirkštine klase arba atvirkštiniu mokymusi. Tam dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokinys peržiūri namuose, stengiasi juos suprasti, o tada pritaiko žinias, įgytas klasėje, spręsdamas ar atlikdamas užduotis. Naudodamas šį metodą mokytojas turi daugiau laiko pamokos metu bendrauti su mokiniu, tokioje pamokoje jis tampa mokinio padėjėju ir patarėju. Projekto metu bus sukurta daug video pristatymų naudojant įvairias kompiuterines programas.

 

Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą 2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ įgyvendinimui.

 

  ErasmusGrupe
Pavadinimas

ErasmusLogo

„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Vaida Šiaučiūnė

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš trijų, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;
2. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;
3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO.
Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyvė pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

NŠA logo

„Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme"

Nuo kada vykdomas   2021-2022
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Rima Juškienė-Bartkė

Veikla, rezultatas

Kartu su bendraautoriais parengėme: Rekomendacijas pradinio ugdymo Informatikos bendrosios programos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams.

Pavadinimas 

KLa
Projektas „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)“

Svetainė: http://www.lmka.lt

 Nuo kada vykdomas  2011 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė
 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas.
Tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą ir skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

Projekto AKIM dalys
1.Meninės kūrybos pamokos ir praktiniai užsiėmimai.
Šias pamokas ves iškilūs Lietuvos menininkai. Mokyklos turi galimybę rinktis šių sričių menininkus: architektus, muzikus, rašytojus, kompozitorius, dailininkus, tautodailininkus, fotomenininkus, kinematografininkus, literatūros vertėjus, teatralus, žurnalistus.
Vienos teorinės pamokos trukmė 1 akademinė valanda, vieno praktinio užsiėmimo/kūrybinių dirbtuvių trukmė 1,5-2 akademinės valandos. Pamokos ir praktiniai užsiėmimai vyks grupėse po vidutiniškai 20 mokinių, mokinių grupėje skaičius kiekvienu atveju pritaikomas prie konkrečios mokyklos galimybių ir poreikių. Šioje projekto dalyje dalyvauja 226 mokyklos visoje Lietuvoje, turinčios bendrojo ugdymo 8-12 klases. Į kiekvieną mokyklą planuojami 5-7 menininkų vizitai. Tokiu būdu pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose dalyvaus daugiau nei 6000 Lietuvos moksleivių. Mokyklas buvo atrinktos savanoriškumo principu. Prioritetas teikiamas mokykloms kaimo vietovėse ir regionuose. Dalyvius grupėse atrenka konkrečios mokyklos pedagogai.
Konkrečios pamokų ir praktinių užsiėmimų temos suformuluotos, remiantis menininkų atsiųstais pamokų planais, kuriuose jie trumpai pristato pamokos temą ir eigą.
Pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose bus tobulinamos šios mokinių kompetencijos: kūrybiškumas, vaizduotė, meninis ugdymas, būsimų kultūros vartotojų kompetencija.
2.Kultūros žurnalų prenumerata.
11 prestižinių Lietuvos kultūros žurnalų redakcijų projekto laikotarpiu parengs padidinto tiražo žurnalų numerius, kurių 600 egzempliorių bus pristatyta į Lietuvos pagrindines, vidurines mokyklas, gimnazijas ir kt. mokyklas, dalyvaujančias projekte. Per projekto laikotarpį kiekvieną mokyklą pasieks iš viso 205 kultūros žurnalų numeriai. Tokia sisteminga intelektualinių tekstų ir kultūrinio diskurso „injekcija“ mokykloms sudaro sąlygas aukštąją kultūrą priartinti prie masinio švietimo.
3.Politinę mokinių kultūrą skatinantys renginiai.
Projekto rėmuose Lietuvos abiturientams bus pasiūlytas paskaitų-forumų ciklas „Politikos kultūra ir moderni visuomenė: istorinės tapatybės aspektai“ ir 2012 metų pavasarį surengtas vainikuojantis prieš tai vykusias paskaitas renginys – nacionalinis forumas Vilniuje „Europinis tautų idealas: bendrųjų vertybių paieškos“. Šia veikla siekiama skatinti didžiavimąsi savo valstybe bei europinės integracijos įgūdžius.
4.Netradicinės Lietuvos kultūros istorijos pamokos ir vizualinės priemonės.
Bus surengta 12 netradicinių Lietuvos kultūros istorijos pamokų įvairių Lietuvos regionų mokyklose.

 

Pavadinimas


UPC

„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai

Nuo kada vykdomas 2013 m. rugsėjo mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

Veikla, rezultatas
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.

Projekto uždaviniai:

    adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones;

    įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose.

  • STEAM. Mokymasis iki begalybės

  • STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)

  • „Prosocialinės vertybės"

  • Horizon 2020

  • „Augu skaitydamas“

  • „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...

  • MIR

  • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

  • „Medijų burbulai"

  • EU Classroom ePortfolios

  • „Kuriame respubliką“

  • „Augu pats – auginu kitą"

  • Mokomoji galerija

  • „Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“

  • „Darni mokykla“

  • „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“

  • Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)

  • Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme

  • AKIM

  • SMP konsultantai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

FB logo  Panevėžio rajono savivaldybės TŪM II

 

pažymėjimas

TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Straipsnių archyvas

Powered by mod LCA

Apie mus rašo

SvietimoNaujienos logo
 
STEAM failiukui nuoroda
 
GNTV logo 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1