Pavadinimas |
„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2021-11 iki 2022-12 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Neringa Ramanauskaitė, Asta Klydžienė, Dalia Kukenienė, Viktorija Paškevičienė, Rima Stongvilienė |
Veikla, rezultatas |
Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams |
Pavadinimas |
„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vaida Šiaučiūnė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. |
Pavadinimas |
„STEAM mokymasis. Iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rita Storastienė Viktoras Samoilovas |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. 2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO; 3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS; 4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS; 5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA; 6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.
|
Pavadinimas |
„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Dalia Vizbarienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus. Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas. |
Pavadinimas |
„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.
Projekto uždaviniai: adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones; įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose. |
Pavadinimas |
Svetainė: http://www.lmka.lt |
Nuo kada vykdomas | 2011 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Projekto AKIM dalys |
Pavadinimas | „Augu skaitydamas" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva. Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja Dalyviai 2-4 klasių mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto. Daugiau informacijos rasite: |
Pavadinimas |
„STEAM. Mokymasis iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ; 3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);
Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje. Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.
|
Pavadinimas | „Kuriame respubliką" |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. spalio mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo) Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė, Toma Bartuševičiūtė, Gerda Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
|
Veikla, rezultatas |
1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu. Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas. Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu. Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt |
Pavadinimas | „Samsung Mokykla ateičiai" |
Nuo kada vykdomas | 2014 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ Rimtas Baltušis |
Veikla, rezultatas |
Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks: |
Pavadinimas |
„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ; 3. VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje); 4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);
Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..
|
Pavadinimas |
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vidmantas Daunoravičius |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką. Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos. Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos: Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas. Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas. Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose. Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų. Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)
|
Pavadinimas |
„BŪK DETEKTYVAS“
|
Nuo kada vykdomas | 2017 m.rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją. Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“ |
Pavadinimas |
„EU Classroom ePortfolios" |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. gegužės mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė, Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro). Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse. Specifiniai projekto uždaviniai: Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę; Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo? Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose |
Pavadinimas |
Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose. Projekto vykdytojai siekia: Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės: Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje. |
Pavadinimas |
Lyderių laikas 2 |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas | http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php |
Pavadinimas |
„Medijų burbulai" |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto – Renata Jankevičienė. |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – ugdyti gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos turinį, formuoti visų trijų kartų bendravimo kultūrą naudojantis socialiniais tinklais ir gilinti jaunimo gebėjimus kurti medijų turinį vaizdais, garsais, tekstais. Projekto uždaviniai 1. Supažindinti bendruomenes su medijų ir informacinio raštingumo (MIR) kompetencijų ugdymo galimybėmis. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Velžio gimnazija |
Pavadinimas |
„Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“ Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2017 m. iki 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją. Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis. Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba |
-
MEMA (Meno teisės, mano pareigos)
-
Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)
-
STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)
-
„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“
-
SMP konsultantai
-
AKIM
-
„Augu skaitydamas“
-
STEAM. Mokymasis iki begalybės
-
„Kuriame respubliką“
-
„Samsung Mokykla ateičiai“
-
Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai
-
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
-
„Būk detektyvas"
-
EU Classroom ePortfolios
-
„Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...
-
Lyderių laikas 2
-
„Medijų burbulai"
-
Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas
-
MIR
-
Horizon 2020