Pavadinimas |
„BŪK DETEKTYVAS“
|
Nuo kada vykdomas | 2017 m.rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją. Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“ |
Pavadinimas |
Lyderių laikas 2 |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas | http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php |
Pavadinimas |
Kūrybinės partnerystės |
Nuo kada vykdomas | 2012-10-25 iki 2014-11-15 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja |
Veikla, rezultatas |
„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui. Pagrindiniai projekto tikslai: Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. |
Pavadinimas |
„XXI amžiaus mokyklos" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Dalia Kukenienė |
Veikla, rezultatas |
Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis: Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai. Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui. |
Pavadinimas |
„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.
Projekto uždaviniai: adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones; įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose. |
Pavadinimas | „Augu skaitydamas" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva. Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja Dalyviai 2-4 klasių mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto. Daugiau informacijos rasite: |
Pavadinimas |
Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose. Projekto vykdytojai siekia: Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės: Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje. |
Pavadinimas |
„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Dalia Vizbarienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus. Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas. |
Pavadinimas |
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vidmantas Daunoravičius |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką. Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos. Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos: Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas. Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas. Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose. Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų. Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)
|
Pavadinimas |
„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ; 3. VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje); 4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);
Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..
|
Pavadinimas |
„Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme" |
Nuo kada vykdomas | 2021-2022 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Kartu su bendraautoriais parengėme: Rekomendacijas pradinio ugdymo Informatikos bendrosios programos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams. |
Pavadinimas |
„Medijų burbulai" |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto – Renata Jankevičienė. |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – ugdyti gebėjimą kritiškai vertinti žiniasklaidos turinį, formuoti visų trijų kartų bendravimo kultūrą naudojantis socialiniais tinklais ir gilinti jaunimo gebėjimus kurti medijų turinį vaizdais, garsais, tekstais. Projekto uždaviniai 1. Supažindinti bendruomenes su medijų ir informacinio raštingumo (MIR) kompetencijų ugdymo galimybėmis. Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Velžio gimnazija |
Pavadinimas |
Mokomoji galerija |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Irma Mitigailaitė – koordinatorė |
Veikla, rezultatas |
Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link. Pagrindiniai projekto tikslai:
• mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami internetiniame puslapyje. |
Pavadinimas |
„Draugystės ratas“ |
Nuo kada vykdomas | 2015–2017 m.m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Velžio gimnazijos logopedė Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Tai dešimties Panevėžio miesto ir rajono ugdymo įstaigų projektas „Draugystės ratas“, kuriame dalyvauja A. Bandzos kūdikių ir vaikų globos namai, Dembavos progimnazija, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinė mokykla, Mykolo Karkos pagrindinė mokykla, Specialioji mokykla daugiafunkcis centras, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centras, Vaikų lopšelis – darželis „Jūratė“, Velžio gimnazija, „Vyturio“ ir „Žemynos“ progimnazijos. Projekto tikslas – specialiojo ir bendrojo ugdymo įstaigų bendradarbiavimas, įgaliųjų ir neįgaliųjų ugdytinių bendravimas per bendrus renginius, netradicines pamokas, išvykas, sportines varžybas atskleidžiant ir vystant kiekvieno vaiko gebėjimų potencialą, siekiant išugdyti pilnateisius ir pilnaverčius visuomenės narius bei pedagogų kompetencijų tobulinimas per bendrus metodinius pasitarimus, seminarus ir kitus renginius. Dalyvaujant bendrose veiklose stiprėja įsitikinimai, kad, nepaisant gebėjimų, vaikai yra daugiau panašūs nei skirtingi, kad kiekvienas vaikas yra bendruomenės dalis ir kad vaikai mokosi iš vaikų, o būdami kartu ir dalyvaudami bendrose veiklose, jie tobulina ne tik savo patirtį, žinias, bet ir lavina būtinus socialinius įgūdžius.
|
Pavadinimas |
„Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“ |
Nuo kada vykdomas | 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“. Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę. Projekto uždaviniai: •Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas; Veiklos Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę. Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus. Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms. Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.
Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:
|
Pavadinimas |
Darnaus vystymosi įgūdžių formavimo programa „Darni Mokykla" |
Nuo kada vykdomas | Nuo 2014 vasario iki 2015 vasario. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Violeta Brazdžiuvienė, |
Veikla, rezultatas |
Lietuvos vaikų ir jaunimo centro ir AB LESTO kartu su partneriais įgyvendinamas projektas.
|
Pavadinimas |
„EU Classroom ePortfolios" |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. gegužės mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė, Angelė Paulauskienė, Irma Abukauskienė, Asta Klydžienė, Rima Stongvilienė, IIa kl. mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projekto metu bus sukurti ir išbandyti el. aplanko modeliai mokyklose. Dalyvauja apie 35 Europos mokyklos (15 mokyklų iš Airijos, 4 iš Slovėnijos, po 10 mokyklų iš Lietuvos ir Kipro). Pagrindinis projekto tikslas yra sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus el. aplanko modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam el. aplanko diegimui mokyklose bei diegimo analizei. Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti el. aplanko diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse. Specifiniai projekto uždaviniai: Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui naudojamų įrankių europinę analizę; Kokia nauda mokykloms, prisijungiančioms prie tinklo? Keletas mokyklos mokytojų turės galimybę dalyvauti mokymuose |
Pavadinimas | „Kuriame respubliką" |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. spalio mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo) Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė, Toma Bartuševičiūtė, Gerda Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
|
Veikla, rezultatas |
1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu. Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas. Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu. Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt |
-
„Būk detektyvas"
-
Lyderių laikas 2
-
„Kūrybinės partnerystės“
-
Horizon 2020
-
XXI amžiaus mokyklos
-
SMP konsultantai
-
„Augu skaitydamas“
-
„Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...
-
„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“
-
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
-
Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai
-
Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme
-
„Medijų burbulai"
-
Mokomoji galerija
-
„Draugystės ratas“
-
„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“
-
„Augu pats – auginu kitą"
-
„Darni mokykla“
-
EU Classroom ePortfolios
-
„Kuriame respubliką“