Panevėžio rajono savivaldybės administracija 2018 m. vasario 23 d. pasirašė projekto „Mokyklų tinklo efektyvumo didinimas Panevėžio rajono savivaldybėje“ įgyvendinimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto finansavimo iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų. Bendra projekto vertė – 200 697,90 Eur, iš jų 185 645,54 Eur – ES paramos ir bendrojo finansavimo lėšos, 15 052,36 Eur – Panevėžio rajono savivaldybės įnašas.
Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-R-724 priemonę „Mokyklų tinklo efektyvumo didinimas“.
Projekto tikslas – didinti Panevėžio rajono bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.
Projektą planuojama baigti įgyvendinti iki 2019 m. balandžio 30 d.
Projektu bus sukurta 16 kūrybiškumą skatinančių edukacinių erdvių Panevėžio r. Velžio gimnazijoje (11 erdvių) bei Panevėžio r. Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazijoje (5 erdvės). Projekto metu bus atliekamas dalies patalpų remontas, įsigyjami baldai, kompiuterinė technika ir kita edukacinėms erdvėms reikalinga įranga bei priemonės. Edukacinės erdvės bus atnaujintos / sukurtos, pritaikius idėjas, pateiktas mokyklų edukacinių erdvių atnaujinimo (modernizavimo) projektiniuose pasiūlymuose, parengtuose įgyvendinant projektą „Bendrojo ugdymo mokyklų (progimnazijų ir pagrindinių mokyklų) modernizavimas: šiuolaikinių mokymosi erdvių kūrimas“ (Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0001), adresu http://www.projektas-aikstele.lt.
Tikimasi, kad efektyvus mokomojo korpuso patalpų panaudojimas gimnazijose prisidės prie gimnazijų patrauklumo busimiems/esamiems mokiniams. Įgyvendinus projektą, sukurtos modernios kūrybiškumą skatinančios erdvės Velžio ir Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazijose skatins mokinių kūrybiškumą, didins motyvaciją mokytis. Bus sudarytos sąlygos naudotis sukurta infrastruktūra bei įranga ne tik pamokų metu, bet ir po jų. Projektas dalinai prisidės prie pedagoginio personalo motyvacijos – modernioje aplinkoje ugdyti mokinius yra daug maloniau ir lengviau. Taip pat bus sudarytos galimybės taikyti naujausias technologijas mokymo(si) procese. Modernių kūrybiškumą skatinančių patalpų įrengimas minėtose gimnazijose prisidės ne tik prie vietovės ar savivaldybės, bet ir prie Panevėžio regiono švietimo sistemos infrastruktūros gerinimo.
Projekto vadovė – Julita Skrebytė, Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir užsienio ryšių skyriaus vyr. specialistė.
Projekto finansininkė – Genovaitė Kučytė, Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vyresn. buhalterė.
Panevėžio rajono savivaldybės administracijos informacija
Pavadinimas |
Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose. Projekto vykdytojai siekia: Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės: Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje. |
Pavadinimas |
Lyderių laikas 2 |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas | http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php |
Pavadinimas |
„Erasmus+“ KA2 programos projektas „Prosocialinės vertybės“ (Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860). |
Nuo kada vykdomas | 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija) |
Veikla, rezultatas |
Uždaviniai: – suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą; Veikla, skirta mokytojams Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę. Veikla, skirta mokiniams Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė. Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete. PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/ PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams): https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/ Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/
|
Pavadinimas | „2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektas „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Koordinatorė Jurgita Kuprinskienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – technologijų pagalba išmokti naudoti ir pritaikyti mišraus mokymo būdą, kuris yra novatoriškesnis, labiau orientuotas į mokinį. Ši mokymosi forma dar vadinama atvirkštine klase arba atvirkštiniu mokymusi. Tam dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokinys peržiūri namuose, stengiasi juos suprasti, o tada pritaiko žinias, įgytas klasėje, spręsdamas ar atlikdamas užduotis. Naudodamas šį metodą mokytojas turi daugiau laiko pamokos metu bendrauti su mokiniu, tokioje pamokoje jis tampa mokinio padėjėju ir patarėju. Projekto metu bus sukurta daug video pristatymų naudojant įvairias kompiuterines programas.
Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą 2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ įgyvendinimui.
|
Pavadinimas |
Mokomoji galerija |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Irma Mitigailaitė – koordinatorė |
Veikla, rezultatas |
Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link. Pagrindiniai projekto tikslai:
• mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami internetiniame puslapyje. |
Pavadinimas | „Kuriame respubliką" |
Nuo kada vykdomas | 2012 m. spalio mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo) Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė, Toma Bartuševičiūtė, Gerda Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
|
Veikla, rezultatas |
1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu. Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas. Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu. Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt |
Pavadinimas |
„Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme" |
Nuo kada vykdomas | 2021-2022 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Juškienė-Bartkė |
Veikla, rezultatas |
Kartu su bendraautoriais parengėme: Rekomendacijas pradinio ugdymo Informatikos bendrosios programos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams. |
Pavadinimas |
Svetainė: http://www.lmka.lt |
Nuo kada vykdomas | 2011 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Silvija Šukevičienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Projekto AKIM dalys |
Pavadinimas |
„XXI amžiaus mokyklos" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2019 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Dalia Kukenienė |
Veikla, rezultatas |
Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis: Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai. Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui. |
Pavadinimas |
„STEAM. Mokymasis iki begalybės (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2017 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Rita Storastienė Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai.
2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ; 3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);
Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje. Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.
|
Pavadinimas |
„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Dalia Vizbarienė |
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus. Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas. |
Pavadinimas |
„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2021-11 iki 2022-12 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Neringa Ramanauskaitė, Asta Klydžienė, Dalia Kukenienė, Viktorija Paškevičienė, Rima Stongvilienė |
Veikla, rezultatas |
Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams |
Pavadinimas | „Augu skaitydamas" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva. Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja Dalyviai 2-4 klasių mokiniai |
Veikla, rezultatas |
Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto. Daugiau informacijos rasite: |
Pavadinimas |
„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2015 m. liepos mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Vaida Šiaučiūnė |
Veikla, rezultatas |
Tarptautinės stažuotės, mokymai. |
Pavadinimas |
Kūrybinės partnerystės |
Nuo kada vykdomas | 2012-10-25 iki 2014-11-15 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja |
Veikla, rezultatas |
„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui. Pagrindiniai projekto tikslai: Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. |
Pavadinimas |
„BŪK DETEKTYVAS“
|
Nuo kada vykdomas | 2017 m.rugsėjis–gruodis |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė |
Veikla, rezultatas |
Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją. Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“ |
Pavadinimas | „Samsung Mokykla ateičiai" |
Nuo kada vykdomas | 2014 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ Rimtas Baltušis |
Veikla, rezultatas |
Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks: |
Pavadinimas |
„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai |
Nuo kada vykdomas | 2013 m. rugsėjo mėn. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Edita Davidonytė |
Veikla, rezultatas |
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.
Projekto uždaviniai: adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones; įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose. |
-
„Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...
-
Lyderių laikas 2
-
„Prosocialinės vertybės"
-
„Multidisciplinary Flipped learning with ICT“
-
Mokomoji galerija
-
„Kuriame respubliką“
-
Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme
-
AKIM
-
XXI amžiaus mokyklos
-
STEAM. Mokymasis iki begalybės
-
„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“
-
Horizon 2020
-
MEMA (Meno teisės, mano pareigos)
-
MIR
-
„Augu skaitydamas“
-
Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)
-
„Kūrybinės partnerystės“
-
„Būk detektyvas"
-
„Samsung Mokykla ateičiai“
-
SMP konsultantai
- Smulkiau
PROJEKTAS „MOKYKLŲ TINKLO EFEKTYVUMO DIDINIMAS PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJĖ“
Pavadinimas |
„Su knyga"
|
Nuo kada vykdomas | Nuo 2017 m. rugsėjo 01 d. Iki 2020 m. gegužės 31 d. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekininkė Jonas Marcinkevičius – Pradinių klasių mokytojas metodininkas. |
Veikla, rezultatas |
TIKSLAS: ugdyti motyvuotą, savarankišką, kūrybingą aktyviai veikiantį skaitytoją. Šiuolaikinis gyvenimo tempas, technikos pasiekimai pateikia mokiniams vis naujesnių bei daugiau viliojančių pramogų. Visa tai stumia knygą, skaitinius iš mokinių gyvenimo. Projektu bus siekiama 1a klasės mokinius skatinti skaityti, įprasminti pagarbą knygai, įtikinti mokinį, kad šiuolaikiniam žmogui, nors ir turinčiam moderniuosius informacijos šaltinius, knygų skaitymas suteikia daug malonumo, padeda ugdyti dvasines vertybes, ko negali jokie technikos stebuklai. Būtent šiame amžiuje formuojasi visi svarbiausi žmogaus įpročiai, kuriuos vėliau pakeisti būna sunku. Todėl mokysime, kad vaikai įprastų skaityti, suvoktų tekstą, kas susitapatintų su herojais, kad ugdytųsi vaizduotę, kūrybiškumą. |
Pavadinimas |
„STEAM via Robotics" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2020 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė Viktoras Samoilovas |
Veikla, rezultatas |
Projekto „STEAM via Robotics“ tikslai:
per robotikos ir STEAM veiklas skatinti pradinių klasių mokinius domėtis inžinierinėmis specialybėmis, daugiau įtraukti į veiklas mergaites, veiklas išnaudoti patyčių prevencijai., organizuotos robotikos varžybos, organizuotas STEAM festivalis
Projekto partnerės: Anglija, Turkija, Ispanija |
Pavadinimas |
„Renkuosi sveikatą“ (Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų |
Nuo kada vykdomas | nuo 2019-05-17 iki 2023-05-31 |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja | Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė |
Veikla, rezultatas |
Projekto aprašymas Projekto „Renkuosi sveikatą“ tikslas – gerinti Panevėžio regiono vaikų ir paauglių iki 18 m. fizinę ir psichinę sveikatą organizuojant sportines, menines bei sveiką laisvalaikį skatinančias veiklas. Projekto vykdytojas – Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė. Partneriai - Panevėžio Beržų, „Žemynos“ progimnazijos, miesto lopšeliai-darželiai „Pasaka“, „Draugystė“, „Voveraitė“, Panevėžio r. Velžio gimnazija, Velžio lopšelis-darželis“ Šypsenėlė“, Marijonų mikrorajono bendruomenė, Panevėžio rajono kaimo bendruomenės „Pažagieniai, „Daukniūnai“, klubas „Dviračiai“, Panevėžio rajono jaunimo organizacijų taryba „Apskritasis stalas“. Projektas vykdomas lygiagrečiai Panevėžio mieste ir rajone, pusė dalyvių iš miesto, pusė – iš rajono. Visa vykdoma veikla: meninė, edukacinė, varžybos, stovyklos, festivaliai, skirta vaikams ir paaugliams sveikatinti, sveikam gyvenimo būdui bei užimtumui laisvalaikiu skatinti, psichikos sveikatai gerinti. Tikimasi, kad projekto veiklose dalyvaus daugiau nei 2200 vaikų ir paauglių iki 18 m. Projekto uždaviniai ir priemonės: |
Pavadinimas |
„Pažink valstybę" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Lina Žostautaitė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas – supažindinti mokinius su įvairiomis Lietuvos viešojo gyvenimo sritimis, aptarti aktualias nacionalines ir regionines problemas, apsvarstyti jų sprendimo būdus. |
Pavadinimas | „Metų knygos rinkimai" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius –šią akciją, įtrauktą į 2006 m. Vyriausybės patvirtintą Skaitymo skatinimo programą, rengia Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka, o nuo 2010-ųjų įsijungė Skaitymo ir kultūrinio raštingumo asociacija. |
Veikla, rezultatas |
Metų knygos rinkimai vyksta kasmet nuo 2005 m. ir jau tapo svarbiu tradiciniu Lietuvos kultūros įvykiu. Akcijos tikslas - skatinti Lietuvos gyventojus domėtis šiuolaikine lietuvių literatūra, kelti mūsų visuomenėje skaitymo prestižą. Akcijos idėja - pristatyti geriausius praeitais metais išleistus lietuvių literatūros kūrinius trijose - vaikų, paauglių ir suaugusiųjų - knygų kategorijose. Metų knygos rinkimuose dalyvaujančios knygos skelbiamos kiekvieną rudenį. Akcijai siūlomos knygos yra parašytos šiuolaikinių lietuvių autorių, išleistos nuo praėjusių metų rugsėjo 1 dienos iki einamųjų metų rugpjūčio 31 dienos. Akcijos metu skaitytojai iš ekspertų komisijos pasiūlytų knygų išrenka Metų knygas keturiose kategorijose: vaikų, paauglių, suaugusiųjų ir poezijos (nuo 2012 m.). http://metuknygosrinkimai.skaitymometai.lt/ |
Pavadinimas |
„Nepamiršk parašiuto" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2018 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Asta Klydžienė IIa, IIb |
Veikla, rezultatas |
Projekto „Nepamiršk parašiuto“ tikslas – padėti jaunuoliams susigaudyti iš pirmo žvilgsnio nepaprastoje ir painioje socialinio draudimo sistemoje, laiku sužinoti ir įvertinti neoficialaus darbo pavojus, pasidomėti socialinėmis garantijomis. Siekdami, kad naudingą jaunam žmogui informaciją sužinotų kuo daugiau moksleivių visoje Lietuvoje. |
Pavadinimas |
Šiaurės šalių bibliotekų savaitės tarptautinis projektas
|
Nuo kada vykdomas | nuo 2014 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
Projekto koordinatorius – Šiaurės šalių asociacijų „Norden" federacija
Dalia Zdanavičiūtė – gimnazijos bibliotekininkė. |
Veikla, rezultatas |
Tai Šiaurės šalių bibliotekų savaitės projektas, propaguojantis skaitymą balsu, Šiaurės šalių literatūrą, švietimo idealus Šiaurėje bei kaimyniniuose regionuose. Visą savaitę tūkstančiuose bibliotekų, mokyklų bei kitų žmonių susibūrimo vietų Šiaurės šalyse ir jų kaimyniniuose kraštuose rengiami skaitymai balsu, parodos, debatai, kitokie kultūriniai renginiai. Tamsiausiu metų laiku uždegame žvakes ir skaitome knygą. Tai yra pagrindinė Šiaurės šalių bibliotekų savaitės idėja. Pirmadienis yra didžioji skaitymo balsu diena. Todėl dideli ir maži knygos mylėtojai susėda klausytis istorijų, skaitomų tuo pačiu metu visose Šiaurės šalyse, Baltijos šalyse ir kitur Europoje. Lapkričio tamsoje balsu skaitydami įkvėpsime gyvybės Šiaurės šalių literatūrai ir tuo pačiu paskelbsime unikalų skaitymo balsu manifestą. Daugiau informacijos: |
Pavadinimas |
„Saugoios elektroninės erdvės vaikams kūrimas" |
Nuo kada vykdomas | nuo 2020 m. |
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja |
koordinatorė
|
Veikla, rezultatas |
Projekto tikslas Sudaryti galimybes saugiai naudotis elektroninėmis paslaugomis bei elektroniniu (skaitmeniniu) ugdymo turiniu švietimo institucijose. Mokinių pasiekimai šiandien dažnai siejami su naujomis šiuolaikinėmis mokymo priemonėmis, grįstomis informacijos ir komunikacijos technologijomis (IKT). Tokių priemonių naudojimui būtina ne tik sukurti naujas skaitmenines priemones, bet ir sudaryti prieigos galimybes prie jų. Siekiant, kad visi mokiniai galėtų naudotis technologijomis, kiekvienas mokinys turi turėti kompiuterį mokykloje (1:1), tokių investicijų vargu ar valstybė galės užtikrinti. Aktualu tampa mokyklose sudaryti sąlygas vaikams atsinešti savo įrenginius. Tam būtina sukurti saugią ir kontroliuojamą belaidę interneto prieigą mokyklose. Projekto metu numatoma Lietuvos mokyklose įrengti 20 belaidžio interneto zonų. Prie belaidžio interneto galės jungtis tik autorizuoti vartotojai, bus vykdoma turinio prieigos kontrolė; 60 pedagogų ir mokyklos vadovai bus apmokyti valdyti mokyklos tinklo parametrus, organizuoti belaidžio tinklo plėtrą, naudoti belaidį tinklą kasdienėje veikloje. |
-
Su knyga
-
„STEAM via Robotics"
-
MO GA Mokomoji galerija
-
„Renkuosi sveikatą“
-
Judrioji pertrauka
-
„Pažink valstybę"
-
„Metų knygos rinkimai“
-
„Nepamiršk parašiuto"
-
Šiaurės šalių bibliotekų savaitės tarptautinis projektas
-
„Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“
- Smulkiau
Parama
Gerbiami Velžio gimnazijos bendruomenės nariai, buvę gimnazistai ir visi kiti kurie esate neabejingi mūsų gimnazijai,
JŪS GALITE PAREMTI GABŲ, DARBŠTŲ IR ENERGINGĄ VELŽIO GIMNAZIJOS JAUNIMĄ
Mes pažadame, kad panaudosime Jūsų lėšas taip, kad kuo daugiau moksleivių pajustų širdies šilumą, išmoktų dosnumo, sėkmingiau mokytųsi.
Jums tai nieko nekainuotų, tereikia užpildyti FR0512 formą.
Tvarka |
Užpildytą paramos formą galite pateikti mokesčių inspekcijai internetu per elektroninės bankininkystės sistemą.
Pastaba: jei pagal gyventojų pajamų mokesčio įstatymą Jūs privalote pateikti metinę pajamų mokesčių deklaraciją, tai prašymą galite pateikti kartu su deklaracija. |
Rekvizitai |
Pavadinimas– Panevėžio rajono Velžio gimnazija Įm. Kodas: 190398779 Buveinės adresas– Žemdirbių g. 15, Velžys, LT-38129, Panevėžio rajonas Banko pavadinimas– AB DnB Nord Banko kodas– 40100 Atsiskaitomosios sąskaitos numeris- LT 784010041200060086 |
Dėkojame visiems parėmusiems gimnaziją ir pervedusiems į jos sąskaitą 2% fizinių asmenų pajamų mokesčio.
Su nuoširdžiausia padėka ir linkėjimais,
direktorius Rimtas Baltušis
Gimnazijos 2 procentų Gyventojų pajamų mokesčio panaudojimas
|
2014 metus įsigyta: Žaliuzės langams 1736 Eur Iš viso: 3785 Eur |
2015 metus įsigyta: Žaliuzės 822 Eur Iš viso: 1039 Eur |