PRAŠYMAI Į PIRMAS KLASES PRIIMAMI NUO 2024 m. sausio 8 d. SKAITYTI DAUGIAU >>

Arrow up
Arrow down

telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Panevėžio kolegijos ir Krašto apsaugos  savanorių pajėgų organizuoto kompiuterinio žaidimo „CS2“ turnyro prizininkai – II vieta:

D.Mackevičius, IIIa kl.,

B.Baltušnikas, IIIa kl.,

M.Nacius, Ia kl.,

D.Šinkūnas, IIb kl.,

M.Ivoška, IIb kl.

Matematikos olimpiados prizininkai:

J.Novokreščenichas, 3b kl., – I v.,

B.Fiodorovas, 3a kl., – II v.,

U.Tamošiūnas, 4c kl., – II v.,

T.Markaitis, 4b kl., – III v.

 

FIRST LEGO LEAGUE Explore respublikinių varžybų prizininkai

1c klasės komanda –  III v.

Geografijos olimpiados nugalėtojas

R. Adomonis, IIIa kl., – I v.

 

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Atsitiktinė nuotrauka

11-17 Skaitymas 1.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Mokinių vežimas

 Autobusas

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

KuriameLietuvosAteiti         savivaldybe


Panevėžio rajono savivaldybės administracija 2018 m. vasario 23 d. pasirašė projekto „Mokyklų tinklo efektyvumo didinimas Panevėžio rajono savivaldybėje“ įgyvendinimo sutartį su VšĮ Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto finansavimo iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų. Bendra projekto vertė – 200 697,90 Eur, iš jų 185 645,54 Eur – ES paramos ir bendrojo finansavimo lėšos, 15 052,36 Eur – Panevėžio rajono savivaldybės įnašas.

Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-R-724 priemonę „Mokyklų tinklo efektyvumo didinimas“.

Projekto tikslas – didinti Panevėžio rajono bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.

Projektą planuojama baigti įgyvendinti iki 2019 m. balandžio 30 d.

Projektu bus sukurta 16 kūrybiškumą skatinančių edukacinių erdvių Panevėžio r. Velžio gimnazijoje (11 erdvių) bei Panevėžio r. Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazijoje (5 erdvės). Projekto metu bus atliekamas dalies patalpų remontas, įsigyjami baldai, kompiuterinė technika ir kita edukacinėms erdvėms reikalinga įranga bei priemonės. Edukacinės erdvės bus atnaujintos / sukurtos, pritaikius idėjas, pateiktas mokyklų edukacinių erdvių atnaujinimo (modernizavimo) projektiniuose pasiūlymuose, parengtuose įgyvendinant projektą „Bendrojo ugdymo mokyklų (progimnazijų ir pagrindinių mokyklų) modernizavimas: šiuolaikinių mokymosi erdvių kūrimas“ (Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0001), adresu http://www.projektas-aikstele.lt.

Tikimasi, kad efektyvus mokomojo korpuso patalpų panaudojimas gimnazijose prisidės prie gimnazijų patrauklumo busimiems/esamiems mokiniams. Įgyvendinus projektą, sukurtos modernios kūrybiškumą skatinančios erdvės Velžio ir Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazijose skatins mokinių kūrybiškumą, didins motyvaciją mokytis. Bus sudarytos sąlygos naudotis sukurta infrastruktūra bei įranga ne tik pamokų metu, bet ir po jų. Projektas dalinai prisidės prie pedagoginio personalo motyvacijos – modernioje aplinkoje ugdyti mokinius yra daug maloniau ir lengviau. Taip pat bus sudarytos galimybės taikyti naujausias technologijas mokymo(si) procese. Modernių kūrybiškumą skatinančių patalpų įrengimas minėtose gimnazijose prisidės ne tik prie vietovės ar savivaldybės, bet ir prie Panevėžio regiono švietimo sistemos infrastruktūros gerinimo.

Projekto vadovė – Julita Skrebytė, Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir užsienio ryšių skyriaus vyr. specialistė.
Projekto finansininkė – Genovaitė Kučytė, Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vyresn. buhalterė.

 

Panevėžio rajono savivaldybės administracijos informacija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavadinimas 
Mukis

 Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme

Nuo kada vykdomas 2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
Veikla, rezultatas

 www.mukis.lt

Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams.

Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose.

Projekto vykdytojai siekia:
•    Modernizuoti profesinio orientavimo: ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ir įdiegti  ugdymo karjerai stebėsenos sistemą, užtikrinančią kokybišką ir efektyvų ugdymo karjerai paslaugų teikimą bendrojo ugdymo mokyklose  ir profesinio mokymo įstaigose;

Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės:
•    Sukurti ir įdiegti bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelį, užtikrinantį, maksimalų prieinamumą visiems bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ugdymo karjerai stebėsenos sistemą;
•    Parengti bendrojo ugdymo mokyklų bei profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai  programą, metodinę medžiagą ir metodines priemones;
•    Parengti mokymo programas ir metodikas bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiantiems karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologams;
•    Apmokyti bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiančius karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologus;
•    Aprūpinti mokyklose dirbančius psichologus asmenybės psichologinių tyrimų, profesinių interesų nustatymo metodikomis;
• .

Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje.

Pavadinimas 

 LyderiuLaikas

Lyderių laikas 2
Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja

 Silvija Šukevičienė
Velžio gimnazijos benrduomenė

Veikla, rezultatas  http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php 
  LyderiuLaikas1LyderiuLaikas2LyderiuLaikas3LyderiuLaikas
Pavadinimas

ProSocial values3 2

„Erasmus+“ KA2 programos projektas

„Prosocialinės vertybės“

(Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860).
Projektą remia Europos Komisija.

Nuo kada vykdomas 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija)
Projekto veiklų koordinatorė Lietuvoje – Jurgita Vaitiekūnienė (PRSC)
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė (PRSC)
Projekto ambasadorė – istorijos mokytoja Asta Klydžienė (Velžio gimnazija)

Veikla, rezultatas

Uždaviniai:

– suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą;
– skatinti naujus prosocialinių įgūdžių mokymo metodus;
– atlikti prosocialinių vertybių mokymo poveikio tyrimą;
– skleisti prosocialinių vertybių sąvoką bendruomenėse.

Veikla, skirta mokytojams

Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę.

Veikla, skirta mokiniams

Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė.

Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete.

PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/

PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/

Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/

 

 

Pavadinimas  ErasmusLogo 
„2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektas „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“
 Nuo kada vykdomas nuo  2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė Jurgita Kuprinskienė
Mokytojų komanda: Edita Davidonytė, Rima Stongvilienė, Rasa Stakienė, Asta Klydžienė, Jonas Marcinkevičius, Reda Raštutienė
Dalyviai 7–8, I–III klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – technologijų pagalba išmokti naudoti ir pritaikyti mišraus mokymo būdą, kuris yra novatoriškesnis, labiau orientuotas į mokinį. Ši mokymosi forma dar vadinama atvirkštine klase arba atvirkštiniu mokymusi. Tam dažniausiai naudojami mokytojo sukurti pamokos vaizdo įrašai, kuriuos mokinys peržiūri namuose, stengiasi juos suprasti, o tada pritaiko žinias, įgytas klasėje, spręsdamas ar atlikdamas užduotis. Naudodamas šį metodą mokytojas turi daugiau laiko pamokos metu bendrauti su mokiniu, tokioje pamokoje jis tampa mokinio padėjėju ir patarėju. Projekto metu bus sukurta daug video pristatymų naudojant įvairias kompiuterines programas.

 

Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą 2015-1-TR01-KA219-021988_6 „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“ įgyvendinimui.

 

  ErasmusGrupe
Pavadinimas 

MmcLogo

Mokomoji galerija

Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

 Irma Mitigailaitė – koordinatorė
Irena Kairevičienė, lietuvių kalbos mokytoja
Jurgita Kuprinskienė, anglų kalbos mokytoja

Veikla, rezultatas

Projekto internetinės svetainės www.mmcentras.lt

Projektas skirtas Lietuvos mokyklų erdves atverti profesionaliajai Lietuvos kultūrai. Bendradarbiaujant su menotyrininkais mokyklose rengiamos pripažintų Lietuvos kūrėjų darbų reprodukcijų parodos, kurios kviečia dialogui, naujoms patirtims ir netikėtiems atradimams. Ši paroda – tai žingsnis einant gilesnio menininko ir jo kūrybos pažinimo link.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    ieškoti asmeninio kelio į meninės fotografijos suvokimą
•    išmokti bendrauti ir bendradarbiauti  komandoje
•    plėsti akiratį,įžvelgiant giliau glūdinčią esmę


Laukiami rezultatai:
•   projekto  rezultatai bus perduoti aukštesnėms edukacinėms institucijoms, taigi jie taps informaciniu šaltiniu mokytojams,mokiniams ir bendruomenei

•   mokys žiūrėti, interpretuoti bei matyti meninės fotografijos  išskirtinumą, padidins pasitikėjimą savimi  
     
Projekto tęsinys – kūrybiniai darbai: dailės paroda, nuotraukų albumai, kuriuose bus publikuojami mokinių  piešiniai, eilėraščiai ir rašiniai.

Projekto eiga, naujienos ir informacija bus talpinami  internetiniame puslapyje.

Pavadinimas  KuriameRespublika1 
„Kuriame respubliką"
 Nuo kada vykdomas  2012 m. spalio mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo)
Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė,  Toma Bartuševičiūtė, Gerda  Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
 Veikla, rezultatas

 1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu.

Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas.

Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu.

Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt

   KuriameRespublika
Pavadinimas

NŠA logo

„Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme"

Nuo kada vykdomas   2021-2022
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Rima Juškienė-Bartkė

Veikla, rezultatas

Kartu su bendraautoriais parengėme: Rekomendacijas pradinio ugdymo Informatikos bendrosios programos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams.

Pavadinimas 

KLa
Projektas „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)“

Svetainė: http://www.lmka.lt

 Nuo kada vykdomas  2011 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė
 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas.
Tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą ir skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

Projekto AKIM dalys
1.Meninės kūrybos pamokos ir praktiniai užsiėmimai.
Šias pamokas ves iškilūs Lietuvos menininkai. Mokyklos turi galimybę rinktis šių sričių menininkus: architektus, muzikus, rašytojus, kompozitorius, dailininkus, tautodailininkus, fotomenininkus, kinematografininkus, literatūros vertėjus, teatralus, žurnalistus.
Vienos teorinės pamokos trukmė 1 akademinė valanda, vieno praktinio užsiėmimo/kūrybinių dirbtuvių trukmė 1,5-2 akademinės valandos. Pamokos ir praktiniai užsiėmimai vyks grupėse po vidutiniškai 20 mokinių, mokinių grupėje skaičius kiekvienu atveju pritaikomas prie konkrečios mokyklos galimybių ir poreikių. Šioje projekto dalyje dalyvauja 226 mokyklos visoje Lietuvoje, turinčios bendrojo ugdymo 8-12 klases. Į kiekvieną mokyklą planuojami 5-7 menininkų vizitai. Tokiu būdu pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose dalyvaus daugiau nei 6000 Lietuvos moksleivių. Mokyklas buvo atrinktos savanoriškumo principu. Prioritetas teikiamas mokykloms kaimo vietovėse ir regionuose. Dalyvius grupėse atrenka konkrečios mokyklos pedagogai.
Konkrečios pamokų ir praktinių užsiėmimų temos suformuluotos, remiantis menininkų atsiųstais pamokų planais, kuriuose jie trumpai pristato pamokos temą ir eigą.
Pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose bus tobulinamos šios mokinių kompetencijos: kūrybiškumas, vaizduotė, meninis ugdymas, būsimų kultūros vartotojų kompetencija.
2.Kultūros žurnalų prenumerata.
11 prestižinių Lietuvos kultūros žurnalų redakcijų projekto laikotarpiu parengs padidinto tiražo žurnalų numerius, kurių 600 egzempliorių bus pristatyta į Lietuvos pagrindines, vidurines mokyklas, gimnazijas ir kt. mokyklas, dalyvaujančias projekte. Per projekto laikotarpį kiekvieną mokyklą pasieks iš viso 205 kultūros žurnalų numeriai. Tokia sisteminga intelektualinių tekstų ir kultūrinio diskurso „injekcija“ mokykloms sudaro sąlygas aukštąją kultūrą priartinti prie masinio švietimo.
3.Politinę mokinių kultūrą skatinantys renginiai.
Projekto rėmuose Lietuvos abiturientams bus pasiūlytas paskaitų-forumų ciklas „Politikos kultūra ir moderni visuomenė: istorinės tapatybės aspektai“ ir 2012 metų pavasarį surengtas vainikuojantis prieš tai vykusias paskaitas renginys – nacionalinis forumas Vilniuje „Europinis tautų idealas: bendrųjų vertybių paieškos“. Šia veikla siekiama skatinti didžiavimąsi savo valstybe bei europinės integracijos įgūdžius.
4.Netradicinės Lietuvos kultūros istorijos pamokos ir vizualinės priemonės.
Bus surengta 12 netradicinių Lietuvos kultūros istorijos pamokų įvairių Lietuvos regionų mokyklose.

Pavadinimas

NŠA logo

„XXI amžiaus mokyklos"

Nuo kada vykdomas  nuo 2019 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Neringa Ramanauskaitė
Tomas Plesnevičius
Jonas Marcinkevičius
Audronė Grinkuvienė
Ingrida Bučinskienė
Maželienė Giedrė

Veikla, rezultatas

Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis:

Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai.
Skaitmeninis ir medijų raštingumas.
Mokytojų ir mokinių komunikacija: bendravimo gebėjimų tobulinimas.
Mokymosi planavimas.
Šių programų aprašai bus paskelbti Europos Sąjungos švietimo išteklių portaluose.

Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui.

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM. Mokymasis iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė Rita Storastienė

Edita Davidonytė
Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Liudmila Bražinskienė
Rasa Stakienė
Kęstutis Bražinskas
Lina Janušauskienė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer
Asta Klydžienė
Viktoras Samoilovas

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:


1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO ( mokymai Maltoje);

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ;

3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);

 

Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje.

Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

       UPC        

„„Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto vadovė Dalia Vizbarienė
Komandos nariai: Olga Šaplienė, Lina Janušauskienė, Angelė Paulauskienė

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas: sudaryti sąlygas 5–8 klasių mokiniams integraliai ugdytis gamtamokslinius ir bendruosius gebėjimus.

Projekto veikla: „Integralaus gamtamokslinio ugdymo programos 5–8 klasėms“ išbandymas.

Pavadinimas 

horizonHorizon 2020
Prosocial Learning

 Nuo kada vykdomas 2016 m.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė – Renata Jankevičienė
Edita Davidonytė
Vaida Šiaučiūnė
Jonas Marcinkevičius
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

 Veikla, rezultatas

Tikslas – pagerinti mokinių socialinius įgūdžius ir akademinius žinias panaudojant mokomuosius žaidimus. Šio projekto metu yra kuriami edukaciniai žaidimai, kurie skatina mokinių empatiją, užuojautą, pasitikėjimą, bendradarbiavimą, teisingumą ir dosnumą.

Žaidimai skirti 7–10 metų vaikams. Pradinių klasių mokinai testuos šiuos žaidimus, koordinatorius Stefano Cobelo (Italija) atvyks į gimnaziją.

 

Pavadinimas

menoavilys logo

„MEMA (Meno teisės, mano pareigos)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2021-11 iki 2022-12
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Neringa Ramanauskaitė,

Asta Klydžienė,

Dalia Kukenienė,

Viktorija Paškevičienė,

Rima Stongvilienė

Veikla, rezultatas

Pamokų idėjos apie pagarbą autoriams ir jų kūriniams 5-12 kl. pedagogams ir mokiniams

Pavadinimas 

Mirlogo

Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas

 Nuo kada vykdomas  2014–2015 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Silvija Šukevičienė
Asta Klydžienė
Edita Davidonytė
Renata Jankevičienė
Dalia Kukenienė

 Veikla, rezultatas

Projektą vykdo Ugdymo plėtotės centras, Švietimo ir mokslo ministerija ir Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje (www.norden.lt). Projekto partneriai Šiaurės šalyse: „Nordicom“ – Šiaurės šalių medijų ir komunikacijos tyrimų informacijos centras, Švedijos medijų taryba.

Projekto tikslas – sukurti sistemines prielaidas medijų ir informacinio raštingumo ugdymui, remiantis geriausiais Šiaurės šalių pavyzdžiais integruojant MIR į bendrąjį ir neformalųjį ugdymą, ir pagrindą tolesniam Lietuvos (ir Baltijos šalių) bendradarbiavimui su Šiaurės šalimis vystant medijų ir informacinio raštingumo ugdymą platesniu mastu.

 

Pavadinimas   
„Augu skaitydamas"
 Nuo kada vykdomas nuo 2014 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva.
„AUGU SKAITYDAMAS” AMBASADORIAI: Gabrielius Liaudanskas – Svaras, dainininkas, kompozitorius, grupės G&G Sindikatas įkūrėjas ir lyderis
Andrius Tapinas, rašytojas, vertėjas, televizijos laidų vedėjas
Eglė Daugėlaitė, LRT laidos Labas rytas, Lietuva, vedėja

Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja
Jonas Marcinkevičius- mokytojas

Dalyviai 2-4 klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto.
Svarbios „Augu skaitydamas“ datos:
2014 gegužės 19 - nuo šios dienos iki „Augu skaitydamas“ paskutinės registruotos knygos – t.y. lapkričio 8 dienos – kas savaitę iš visų skaitytojų atsitiktinės atrankos keliu išrinksime vieną laimėtoją, kuriam bus išsiųstas savaitės prizas – „Alma Littera“ knyga ir „Marsiečių“ vitaminai.
2014 spalio 5 diena – iki šios dienos galite registruoti savo komandas Knyg(i)ų Mūšiui. Visi komandos nariai turi būti susikūrę savo profilį auguskaitydamas.lt svetainėje. Knyg(i)ų mūšiuose dalyvauja dvi amžiaus kategorijos: 7-11 ir 12-16 metų vaikai. Komandas gali burti mokykla, klasė, draugų komanda. Svarbiausia, kad finalinio mūšio metu jie priklausytų vienai iš šių amžiaus kategorijų. Suburkite komandą iš 3-8 vaikų, išsirinkite jos lyderį, pavadinimą ir registruokite ją adresu   Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
2014 spalio 10 diena – šią dieną visos registruotos komandos dalyvaus atrankiniame Knyg(i)ų mūšyje. Auguskaitydamas.lt svetainėje šią dieną bus pateikti klausimai – penki turai po dešimt klausimų, kurie visi susiję su rašytojais, knygomis, jų herojais, knygų ekranizacijomis. Dešimt geriausiai pasirodžiusių komandų pateks į Knyg(i)ų Mūšio finalą.

2014 spalio 25 diena – Knyg(i)ų Mūšio finalas. Finalas vyks Vilniuje, laimėjusi komanda bus apdovanota.
2014 lapkričio 8 diena – baigiamasis renginys, uoliausio skaitytojo apdovanojimas

Daugiau informacijos rasite:
http://www.auguskaitydamas.lt/#usage

Pavadinimas

ErasmusLogo

„Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Vaida Šiaučiūnė

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš trijų, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;
2. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;
3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO.
Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyvė pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

 PartnerysteLogo

Kūrybinės partnerystės
Nuo kada vykdomas 2012-10-25  iki 2014-11-15
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Rima Stongvilienė, anglų k. mokytoja
Veikla, rezultatas

„Kūrybinės partnerystės“ – tai Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloms skirta programa. Jos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Šių tikslų siekiama sukuriant sąlygas mokyklų ir kūrėjų - menininkų, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjų bei mokslininkų - bendradarbiavimui.

Pagrindiniai projekto tikslai:
•    Ugdyti jaunų žmonių kūrybingumą, tokiu būdu keliant jų ateities aspiracijas ir didinant jų pasiekimus;
•    Skatinti mokytojų kūrybiško darbo gebėjimus ir bendradarbiavimo su kūrėjais įgūdžius;
•    Vystyti mokyklos bendruomenės požiūrį į kultūrą, kūrybiškumo ir partnerystės teikiamas galimybes.

Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Pavadinimas

 

 „BŪK DETEKTYVAS“

 

Nuo kada vykdomas 2017 m.rugsėjis–gruodis
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė
Projekto veiklų organizatorės Velžio gimnazijoje – Asta Klydžienė,
Dalia Kukenienė
Dalyviai – gimnazijos mokiniai.

Veikla, rezultatas

Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją.
Uždaviniai
1. Sukurti istorinius iššūkius ir maršrutus, įprasminančius Velžio krašto istoriją.
2. Išspręsti kuo daugiau istorinių mįslių, susijusių su Lietuvos istorija

Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“
Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriumi bei Velžio gimnazija

 

 

 

 

 

Pavadinimas 
„Samsung Mokykla ateičiai"
 Nuo kada vykdomas  2014 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“

Rimtas Baltušis
Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

 Veikla, rezultatas

Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką.

Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks:

1. Susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose
2. Išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes
3. Išmoks kurti informacinę grafiką ir ja naudotis
4. Išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami videofilmus, nuotraukas ir animaciją
5. Išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais ir susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją

Programos metu mokytojai ne tik įgis skaitmeninių žinių, bet ir pasisems kūrybinių idėjų bei įkvėpimo pamokoms savo mokyklose. Vykstant mokymams mokyklų komandos susitiks su žinomais žmonėmis – savo sričių ekspertais, kurie paprastai ir nuoširdžiai papasakos apie savo darbus ir svarbiausius projektus, kuriems įgyvendinti buvo reikalingi geri skaitmeniniai gebėjimai.

 

Pavadinimas


UPC

„ Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis" skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme konsultantų mokymai

Nuo kada vykdomas 2013 m. rugsėjo mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

Veikla, rezultatas
Pagrindinis projekto tikslas – sukurti ugdymo turinio naujovių sklaidos modelį, parengti ir adaptuoti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones, parengti ir įgyvendinti metodikas, kurios padėtų mokytojams veiksmingai naudoti skaitmenines mokymo priemones ugdymo procese, mokyti ir konsultuoti mokytojus, kaip naudoti šias priemones ugdymo procese.

Projekto uždaviniai:

    adaptuoti ir parengti inovatyvias skaitmenines mokymo priemones;

    įdiegti skaitmenines mokymo priemones bendrojo ugdymo mokyklose.

  • „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...

  • Lyderių laikas 2

  • „Prosocialinės vertybės"

  • „Multidisciplinary Flipped learning with ICT“

  • Mokomoji galerija

  • „Kuriame respubliką“

  • Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme

  • AKIM

  • XXI amžiaus mokyklos

  • STEAM. Mokymasis iki begalybės

  • „Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių esminių kompetencijų ugdymas“

  • Horizon 2020

  • MEMA (Meno teisės, mano pareigos)

  • MIR

  • „Augu skaitydamas“

  • Pedagogų kvalifikacijos kėlimas: kompetencijų įgijimas ir ugdymas (Erasmus+)

  • „Kūrybinės partnerystės“

  • „Būk detektyvas"

  • „Samsung Mokykla ateičiai“

  • SMP konsultantai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

APIE MUS RAŠO >

 

PROJEKTŲ ARCHYVAS >

 

PROJEKTAS „MOKYKLŲ TINKLO EFEKTYVUMO DIDINIMAS PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJĖ“

 

 

 

Pavadinimas

 

„Su knyga"

 

Nuo kada vykdomas Nuo 2017 m. rugsėjo 01 d.
Iki 2020 m. gegužės 31 d.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekininkė

Jonas Marcinkevičius – Pradinių klasių mokytojas metodininkas.
Dalyviai – 2a klasės mokiniai.

Veikla, rezultatas

TIKSLAS: ugdyti motyvuotą, savarankišką, kūrybingą aktyviai veikiantį skaitytoją.

Šiuolaikinis gyvenimo tempas, technikos pasiekimai pateikia mokiniams vis naujesnių bei daugiau viliojančių pramogų. Visa tai stumia knygą, skaitinius iš mokinių gyvenimo. Projektu bus siekiama 1a klasės mokinius skatinti skaityti, įprasminti pagarbą knygai, įtikinti mokinį, kad šiuolaikiniam žmogui, nors ir turinčiam moderniuosius informacijos šaltinius, knygų skaitymas suteikia daug malonumo, padeda ugdyti dvasines vertybes, ko negali jokie technikos stebuklai. Būtent šiame amžiuje formuojasi visi svarbiausi žmogaus įpročiai, kuriuos vėliau pakeisti būna sunku. Todėl mokysime, kad vaikai įprastų skaityti, suvoktų tekstą, kas susitapatintų su herojais, kad ugdytųsi vaizduotę, kūrybiškumą.

 

 

 

 

 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM via Robotics"

Nuo kada vykdomas  nuo 2020 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

Viktoras Samoilovas
Audronė Grinkuvienė
Jolanta Andriuškevičienė
Rima Stongvilienė
Rimtas Baltušis

Veikla, rezultatas

Projekto „STEAM via Robotics“ tikslai:

 

per robotikos ir STEAM veiklas skatinti pradinių klasių mokinius domėtis inžinierinėmis specialybėmis,

daugiau įtraukti į veiklas mergaites,

veiklas išnaudoti patyčių prevencijai.,

organizuotos robotikos varžybos,

organizuotas STEAM festivalis

 

Projekto partnerės: Anglija, Turkija, Ispanija

Pavadinimas 

 

MO GA
Mokomoji galerija

 Nuo kada vykdomas nuo 2013 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Irma Mitigailaitė
Velžio gimnazijos I–IV klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Mokiniai susipažįsta su šiuolaikinių dailininkų kūryba, analizuoja dailės rūšis, kuria internetines galerijas. Projekto metu mokiniai domėsis ir pažins meninės fotografijos žanrus, formuos kūrybišką asmenybę, patys fotografuos ir rengs parodėles.

 

Pavadinimas

KuriameLietuvosAteiti

„Renkuosi sveikatą“

(Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų
bendrai finansuojamo projekto Nr. 08.4.2-ESFA-K-629-02-0033)

Nuo kada vykdomas  nuo 2019-05-17 iki 2023-05-31
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė
Veikla, rezultatas

Projekto aprašymas

Projekto „Renkuosi sveikatą“ tikslas – gerinti Panevėžio regiono vaikų ir paauglių iki 18 m. fizinę ir psichinę sveikatą organizuojant sportines, menines bei sveiką laisvalaikį skatinančias veiklas. Projekto vykdytojas – Panevėžio miesto Aukštaičių-Žemaičių bendruomenė. Partneriai - Panevėžio Beržų, „Žemynos“ progimnazijos, miesto lopšeliai-darželiai „Pasaka“, „Draugystė“, „Voveraitė“, Panevėžio r. Velžio gimnazija, Velžio lopšelis-darželis“ Šypsenėlė“, Marijonų mikrorajono bendruomenė, Panevėžio rajono kaimo bendruomenės „Pažagieniai, „Daukniūnai“, klubas „Dviračiai“, Panevėžio rajono jaunimo organizacijų taryba „Apskritasis stalas“. Projektas vykdomas lygiagrečiai Panevėžio mieste ir rajone, pusė dalyvių iš miesto, pusė – iš rajono. Visa vykdoma veikla: meninė, edukacinė, varžybos, stovyklos, festivaliai, skirta vaikams ir paaugliams sveikatinti, sveikam gyvenimo būdui bei užimtumui laisvalaikiu skatinti, psichikos sveikatai gerinti. Tikimasi, kad projekto veiklose dalyvaus daugiau nei 2200 vaikų ir paauglių iki 18 m.

Projekto tikslas – gerinti Panevėžio regiono vaikų ir paauglių iki 18 m. fizinę ir psichinę sveikatą organizuojant sportines, menines bei sveiką laisvalaikį skatinančias veiklas.

Projekto uždaviniai ir priemonės:
Veiklų, stiprinančių vaikų ir paauglių iki 18 m. psichinę ir fizinę sveikatą, organizavimas
Sportinės veiklos įvairioms amžiaus grupėms
- Paspirtukų varžybos
- Dviračių varžybos
- Varžybos-turnyrai „Įveik kliūtis“
- Orientacinės varžybos „Pažink Panevėžį“
Meninės-kultūrinės, stiprinančios vaikų ir paauglių iki 18 m. psichinę sveikatą, veiklos
- Tapybos ant marškinėlių dirbtuvėlės
- 2 festivaliai „Sveika, vasarėle!“
Turiningo ir sveiko laisvalaikio organizavimas
- Pripučiamas stalo futbolas
- 2 stovyklos „Išlik, jei gali“
- Lauko žaidimų mix

 

Pavadinimas 

 

Judrioji pertrauka

 Nuo kada vykdomas nuo  2015 m.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Aurimas Puodžiūnas
Jolanta Klimavičienė

 Veikla, rezultatas

Aktyvesnis ir įdomesnis būna jo laisvalaikis, rečiau apima bloga nuotaika, nusivylimas.

 

Pavadinimas

Smm       UPC        PazinimoCentras

„Pažink valstybę"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Lina Žostautaitė
Asta Klydžienė


II a

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – supažindinti mokinius su įvairiomis Lietuvos viešojo gyvenimo sritimis, aptarti aktualias nacionalines ir regionines problemas, apsvarstyti jų sprendimo būdus.

Pavadinimas   
„Metų knygos rinkimai"
 Nuo kada vykdomas nuo 2014 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto koordinatorius –šią akciją, įtrauktą į 2006 m. Vyriausybės patvirtintą Skaitymo skatinimo programą, rengia Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka, o nuo 2010-ųjų įsijungė Skaitymo ir kultūrinio raštingumo asociacija.
Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja
Dalia Zdanavičiūtė – gimnazijos bibliotekininkė
Irena Kairevičienė – lietuvių kalbos mokytoja
Dalia Vizbarienė – lietuvių kalbos mokytoja
Dalyviai 6-8 klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Metų knygos rinkimai vyksta kasmet nuo 2005 m. ir jau tapo svarbiu tradiciniu Lietuvos kultūros įvykiu. 

Akcijos tikslas - skatinti Lietuvos gyventojus domėtis šiuolaikine lietuvių literatūra, kelti mūsų visuomenėje skaitymo prestižą. Akcijos idėja - pristatyti geriausius praeitais metais išleistus lietuvių literatūros kūrinius trijose - vaikų, paauglių ir suaugusiųjų - knygų kategorijose.
Akcijos tikslas - skatinti Lietuvos gyventojus domėtis šiuolaikine lietuvių literatūra, kelti mūsų visuomenėje skaitymo prestižą. Akcijos idėja - pristatyti geriausius praeitais metais išleistus lietuvių literatūros kūrinius trijose - vaikų, paauglių ir suaugusiųjų - knygų kategorijose.

Metų knygos rinkimuose dalyvaujančios knygos skelbiamos kiekvieną rudenį. Akcijai siūlomos knygos yra parašytos šiuolaikinių lietuvių autorių, išleistos nuo praėjusių metų rugsėjo 1 dienos iki einamųjų metų rugpjūčio 31 dienos.

Akcijos metu skaitytojai iš ekspertų komisijos pasiūlytų knygų išrenka Metų knygas keturiose kategorijose: vaikų, paauglių, suaugusiųjų ir poezijos (nuo 2012 m.).
Daugiau informacijos:

http://metuknygosrinkimai.skaitymometai.lt/

Pavadinimas

sodra

„Nepamiršk parašiuto"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Asta Klydžienė

IIa, IIb

Veikla, rezultatas

Projekto „Nepamiršk parašiuto“ tikslas – padėti jaunuoliams susigaudyti iš pirmo žvilgsnio nepaprastoje ir painioje socialinio draudimo sistemoje, laiku sužinoti ir įvertinti neoficialaus darbo pavojus, pasidomėti socialinėmis garantijomis. Siekdami, kad naudingą jaunam žmogui informaciją sužinotų kuo daugiau moksleivių visoje Lietuvoje.

Pavadinimas

 

Šiaurės šalių bibliotekų savaitės tarptautinis projektas

 

Nuo kada vykdomas nuo 2014 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto koordinatorius – Šiaurės šalių asociacijų „Norden" federacija


Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekininkė

Dalia Zdanavičiūtė – gimnazijos bibliotekininkė.
Jonas Marcinkevičius – Pradinių klasių mokytojas metodininkas.
Dalyviai – pradinių klasių mokiniai.

Veikla, rezultatas

Tai Šiaurės šalių bibliotekų savaitės projektas, propaguojantis skaitymą balsu, Šiaurės šalių literatūrą, švietimo idealus Šiaurėje bei kaimyniniuose regionuose. Visą savaitę tūkstančiuose bibliotekų, mokyklų bei kitų žmonių susibūrimo vietų Šiaurės šalyse ir jų kaimyniniuose kraštuose rengiami skaitymai balsu, parodos, debatai, kitokie kultūriniai renginiai.

Tamsiausiu metų laiku uždegame žvakes ir skaitome knygą. Tai yra pagrindinė Šiaurės šalių bibliotekų savaitės idėja.

Pirmadienis yra didžioji skaitymo balsu diena. Todėl dideli ir maži knygos mylėtojai susėda klausytis istorijų, skaitomų tuo pačiu metu visose Šiaurės šalyse, Baltijos šalyse ir kitur Europoje. Lapkričio tamsoje balsu skaitydami įkvėpsime gyvybės Šiaurės šalių literatūrai ir tuo pačiu paskelbsime unikalų skaitymo balsu manifestą.

Daugiau informacijos:
http://www.bibliotek.org/lt/

 

 

 

 

 

Pavadinimas

NŠA logo

„Saugoios elektroninės erdvės vaikams kūrimas"

Nuo kada vykdomas  nuo 2020 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

 

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas

Sudaryti galimybes saugiai naudotis elektroninėmis paslaugomis bei elektroniniu (skaitmeniniu) ugdymo turiniu švietimo institucijose.

Mokinių pasiekimai šiandien dažnai siejami su naujomis šiuolaikinėmis mokymo priemonėmis, grįstomis informacijos ir komunikacijos technologijomis (IKT). Tokių priemonių naudojimui būtina ne tik sukurti naujas skaitmenines priemones, bet ir sudaryti prieigos galimybes prie jų. Siekiant, kad visi mokiniai galėtų naudotis technologijomis, kiekvienas mokinys turi turėti kompiuterį mokykloje (1:1), tokių investicijų vargu ar valstybė galės užtikrinti. Aktualu tampa mokyklose sudaryti sąlygas vaikams atsinešti savo įrenginius. Tam būtina sukurti saugią ir kontroliuojamą belaidę interneto prieigą mokyklose. Projekto metu numatoma Lietuvos mokyklose įrengti 20 belaidžio interneto zonų. Prie belaidžio interneto galės jungtis tik autorizuoti vartotojai, bus vykdoma turinio prieigos kontrolė; 60 pedagogų ir mokyklos vadovai bus apmokyti valdyti mokyklos tinklo parametrus, organizuoti belaidžio tinklo plėtrą, naudoti belaidį tinklą kasdienėje veikloje.

  • Su knyga

  • „STEAM via Robotics"

  • MO GA Mokomoji galerija

  • „Renkuosi sveikatą“

  • Judrioji pertrauka

  • „Pažink valstybę"

  • „Metų knygos rinkimai“

  • „Nepamiršk parašiuto"

  • Šiaurės šalių bibliotekų savaitės tarptautinis projektas

  • „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parama

 

 

Gerbiami Velžio gimnazijos bendruomenės nariai, buvę gimnazistai ir visi kiti kurie esate neabejingi mūsų gimnazijai,

 

JŪS GALITE PAREMTI GABŲ, DARBŠTŲ IR ENERGINGĄ VELŽIO GIMNAZIJOS JAUNIMĄ

 

Mes pažadame, kad panaudosime Jūsų lėšas taip, kad kuo daugiau moksleivių pajustų širdies šilumą, išmoktų dosnumo, sėkmingiau mokytųsi.

Jums tai nieko nekainuotų, tereikia užpildyti FR0512 formą.

 

 Tvarka

Užpildytą paramos formą galite pateikti mokesčių inspekcijai internetu per elektroninės bankininkystės sistemą.

 

Pastaba: jei pagal gyventojų pajamų mokesčio įstatymą Jūs privalote pateikti metinę pajamų mokesčių deklaraciją, tai prašymą galite  pateikti kartu su deklaracija.

 Rekvizitai

Pavadinimas– Panevėžio rajono Velžio gimnazija

Įm. Kodas:  190398779

Buveinės adresas– Žemdirbių g. 15, Velžys, LT-38129,  Panevėžio rajonas

Banko pavadinimas– AB DnB Nord

Banko kodas– 40100

Atsiskaitomosios sąskaitos numeris- LT 784010041200060086

 

 

 

Dėkojame visiems parėmusiems gimnaziją ir pervedusiems į jos sąskaitą 2% fizinių asmenų pajamų mokesčio.

 

Su nuoširdžiausia padėka ir linkėjimais,

direktorius Rimtas Baltušis

 

 

 

Gimnazijos 2 procentų Gyventojų pajamų mokesčio panaudojimas

 

2014 metus įsigyta:

Žaliuzės langams 1736 Eur
Baldai (bibliotekos) 680 Eur
Interaktyvi klasė 666 Eur
Kabinetų remontas 249 Eur
Kitos prekės (suvenyrai, balionai, valymo priemonės) - 454 Eur

Iš viso: 3785 Eur

2015 metus įsigyta:

Žaliuzės 822 Eur
Suvenyrai 120 Eur
Pašto ženklai, vokai 97 Eur

Iš viso: 1039 Eur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasiekimai

 

Nominacijos Olimpiados
Konkursai Sportas
VBEAnalize StandartizuotiTestai
 GimnazijosPazanga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

 TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Straipsnių archyvas

Powered by mod LCA

Apie mus rašo

SvietimoNaujienos logo
 
STEAM failiukui nuoroda
 
GNTV logo 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1