PRAŠYMAI Į PIRMAS KLASES PRIIMAMI NUO 2024 m. sausio 8 d. SKAITYTI DAUGIAU >>

Arrow up
Arrow down

telefonas     (8 45) 595 324                         email     sekretorevg@gmail.com

                           

Foto kaledinis

Sveikiname

Sveikinu

Panevėžio kolegijos ir Krašto apsaugos  savanorių pajėgų organizuoto kompiuterinio žaidimo „CS2“ turnyro prizininkai – II vieta:

D.Mackevičius, IIIa kl.,

B.Baltušnikas, IIIa kl.,

M.Nacius, Ia kl.,

D.Šinkūnas, IIb kl.,

M.Ivoška, IIb kl.

Matematikos olimpiados prizininkai:

J.Novokreščenichas, 3b kl., – I v.,

B.Fiodorovas, 3a kl., – II v.,

U.Tamošiūnas, 4c kl., – II v.,

T.Markaitis, 4b kl., – III v.

 

FIRST LEGO LEAGUE Explore respublikinių varžybų prizininkai

1c klasės komanda –  III v.

Geografijos olimpiados nugalėtojas

R. Adomonis, IIIa kl., – I v.

 

„Kuriame Lietuvos ateitį"

 Autobusas

Tėvų linija

 Tėvų linija

Atsitiktinė nuotrauka

2020-09-16 VirvesTraukimas 2.jpg

Bibliotekos tinklaraštis

biblioteka

Skautų tinklaraštis

skautai2

Besimokanti mokykla

Besimokanti mokykla3

Mokinių vežimas

 Autobusas

Tarptautiniai projektai

baneris

ErasmusLogo

ProSocial values3 2

RoBy Blue&LightGreen comp left

Reklama

Globa

Pavadinimas 

KLa
Projektas „Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)“

Svetainė: http://www.lmka.lt

 Nuo kada vykdomas  2011 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė
 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas.
Tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą ir skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

Projekto AKIM dalys
1.Meninės kūrybos pamokos ir praktiniai užsiėmimai.
Šias pamokas ves iškilūs Lietuvos menininkai. Mokyklos turi galimybę rinktis šių sričių menininkus: architektus, muzikus, rašytojus, kompozitorius, dailininkus, tautodailininkus, fotomenininkus, kinematografininkus, literatūros vertėjus, teatralus, žurnalistus.
Vienos teorinės pamokos trukmė 1 akademinė valanda, vieno praktinio užsiėmimo/kūrybinių dirbtuvių trukmė 1,5-2 akademinės valandos. Pamokos ir praktiniai užsiėmimai vyks grupėse po vidutiniškai 20 mokinių, mokinių grupėje skaičius kiekvienu atveju pritaikomas prie konkrečios mokyklos galimybių ir poreikių. Šioje projekto dalyje dalyvauja 226 mokyklos visoje Lietuvoje, turinčios bendrojo ugdymo 8-12 klases. Į kiekvieną mokyklą planuojami 5-7 menininkų vizitai. Tokiu būdu pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose dalyvaus daugiau nei 6000 Lietuvos moksleivių. Mokyklas buvo atrinktos savanoriškumo principu. Prioritetas teikiamas mokykloms kaimo vietovėse ir regionuose. Dalyvius grupėse atrenka konkrečios mokyklos pedagogai.
Konkrečios pamokų ir praktinių užsiėmimų temos suformuluotos, remiantis menininkų atsiųstais pamokų planais, kuriuose jie trumpai pristato pamokos temą ir eigą.
Pamokose ir praktiniuose užsiėmimuose bus tobulinamos šios mokinių kompetencijos: kūrybiškumas, vaizduotė, meninis ugdymas, būsimų kultūros vartotojų kompetencija.
2.Kultūros žurnalų prenumerata.
11 prestižinių Lietuvos kultūros žurnalų redakcijų projekto laikotarpiu parengs padidinto tiražo žurnalų numerius, kurių 600 egzempliorių bus pristatyta į Lietuvos pagrindines, vidurines mokyklas, gimnazijas ir kt. mokyklas, dalyvaujančias projekte. Per projekto laikotarpį kiekvieną mokyklą pasieks iš viso 205 kultūros žurnalų numeriai. Tokia sisteminga intelektualinių tekstų ir kultūrinio diskurso „injekcija“ mokykloms sudaro sąlygas aukštąją kultūrą priartinti prie masinio švietimo.
3.Politinę mokinių kultūrą skatinantys renginiai.
Projekto rėmuose Lietuvos abiturientams bus pasiūlytas paskaitų-forumų ciklas „Politikos kultūra ir moderni visuomenė: istorinės tapatybės aspektai“ ir 2012 metų pavasarį surengtas vainikuojantis prieš tai vykusias paskaitas renginys – nacionalinis forumas Vilniuje „Europinis tautų idealas: bendrųjų vertybių paieškos“. Šia veikla siekiama skatinti didžiavimąsi savo valstybe bei europinės integracijos įgūdžius.
4.Netradicinės Lietuvos kultūros istorijos pamokos ir vizualinės priemonės.
Bus surengta 12 netradicinių Lietuvos kultūros istorijos pamokų įvairių Lietuvos regionų mokyklose.

Pavadinimas 

horizonHorizon 2020
Prosocial Learning

 Nuo kada vykdomas 2016 m.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Koordinatorė – Renata Jankevičienė
Edita Davidonytė
Vaida Šiaučiūnė
Jonas Marcinkevičius
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

 Veikla, rezultatas

Tikslas – pagerinti mokinių socialinius įgūdžius ir akademinius žinias panaudojant mokomuosius žaidimus. Šio projekto metu yra kuriami edukaciniai žaidimai, kurie skatina mokinių empatiją, užuojautą, pasitikėjimą, bendradarbiavimą, teisingumą ir dosnumą.

Žaidimai skirti 7–10 metų vaikams. Pradinių klasių mokinai testuos šiuos žaidimus, koordinatorius Stefano Cobelo (Italija) atvyks į gimnaziją.

 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

Rita Storastienė
Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Dalia Vizbarienė
Vaida Šiaučiūnė
Rasa Stakienė
Angelė Paulauskienė
Lina Janušauskienė
Rima Stongvilienė
Asta Klydžienė

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:


1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO (2 mokymai Maltoje);

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Portugalijoje, Graikijoje, Italijoje) ;

3.  VADYBINĖS KOMPETENCIJOS PLĖTOJIMAS (2 mokymai Suomijoje ir Estijoje);

4. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Italijoje, Graikijoje);

 

Patobulinus minėtas sritis plėsis transformacinė lyderystė gimnazijoje, išaugs mokinių pagarba mokytojui, kuris po kursų išlaisvėja, taiko naujus metodus, keičia požiūrį į mokymą(si). Mokytojas, kaip lyderis, sugebės įkvėpti mokinius veiklai, motyvuoti juos sunkiam darbui ir bendrai veiklai. Tobulėjant, keičiantis mokytojui, keisis mokymas ir mokymasis, keisis ir mokiniai. Efektyvi lyderystė inicijuos pokyčius..


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas  KuriameRespublika1 
„Kuriame respubliką"
 Nuo kada vykdomas  2012 m. spalio mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja  Silvija Šukevičienė (AD), Lina Žostautaitė (Mo)
Mokinių komanda: Ieva Dabrilaitė,  Toma Bartuševičiūtė, Gerda  Vagonytė, Urtė ir Gabrielė Bražinskaitės.
 Veikla, rezultatas

 1997 metų Bendrosios programos kėlė Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklai nelengvus uždavinius – „išauginti jaunuolius ir jaunuoles, norinčius ir gebančius gyventi demokratijos sąlygomis: ne prisitaikančius prie pokomunistinės krašto tikrovės, bet pajėgius šią tikrovę ryžtingai keisti“, „dėti pagrindus piliečių bendruomenei, pajėgiančiai valingai ir atsakingai kurtis savo istorinį likimą“. Šiandien aiškėja, jog šie uždaviniai negali būti sėkmingai įgyvendinti neįdiegus mokyklose pilietinio veikimo praktikų, nepapildžius formalaus ugdymo neformaliuoju pilietiniu švietimu.

Projekto paskirtis – konkrečiomis pilietinio veikimo praktikomis papildyti pagrindinėse mokyklose ir gimnazijose vykstantį ugdymą bei kolegijų studijas, pilietinio veikimo moduliais atnaujinti mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas.

Šio projekto siekis – sutelkti mokyklų bei vietos bendruomenėse slypintį pilietinį potencialą ir nukreipti jį demokratinės respublikos kūrimui. Jo metu mokyklos ir vietos bendruomenės bus mokomos veikti kaip mažosios respublikos – kaip savarankiškos, demokratiškai bendrus reikalus tvarkančios laisvų ir atsakingų žmonių bendrijos. Teisės, viešosios politikos, nevyriausybinių organizacijų veiklos, viešųjų ryšių ir kitų ekspertų padedamos jos identifikuos opiausias savo, vietos bei viso krašto problemas ir, pasiremdamos projektų įgyvendinimo metodu, mokysis jas praktiškai spręsti. Konkretūs bendruomenių projektai aprėps tokius viešosios politikos klausimus kaip emigracija, korupcija, skurdas, valdžios viešumas ir skaidrumas, aplinkosauga ir paveldosauga, tautinis ir pilietinis jaunimo bei visos visuomenės ugdymas ir kt. Šie klausimai bus nagrinėjami ir jų sprendimų ieškoma veikiant mokyklos, seniūnijos, savivaldybės ir nacionaliniu lygmeniu.

Daugiau apie projektą žiūrėkite http://www.kuriamerespublika.lt

   KuriameRespublika
Pavadinimas

 

 „BŪK DETEKTYVAS“

 

Nuo kada vykdomas 2017 m.rugsėjis–gruodis
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto vadovė Panevėžio rajone – Renata Jankevičienė
Projekto veiklų organizatorės Velžio gimnazijoje – Asta Klydžienė,
Dalia Kukenienė
Dalyviai – gimnazijos mokiniai.

Veikla, rezultatas

Tikslas – skatinti mokinius geriau pažinti Lietuvą bei kuriant skaitmeninį turinį įprasminti savo krašto istoriją.
Uždaviniai
1. Sukurti istorinius iššūkius ir maršrutus, įprasminančius Velžio krašto istoriją.
2. Išspręsti kuo daugiau istorinių mįslių, susijusių su Lietuvos istorija

Iššūkiai kuriami http://www.bukdetektyvas.lt/pradzia/, išbandomi mobiliąja programėle „Būk detektyvas“
Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Radviliškio rajono savivaldybės švietimo ir sporto paslaugų centro suaugusiųjų ir jaunimo neformaliojo ugdymo skyriumi bei Velžio gimnazija

 

 

 

 

 

Pavadinimas 

 

„Draugystės ratas“

 Nuo kada vykdomas  2015–2017 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Velžio gimnazijos logopedė Rima Juškienė-Bartkė

4b klasės mokiniai ir mokytojas Jonas Lėpa
1a klasės mokiniai ir mokytojas Jonas Marcinkevičius

 Veikla, rezultatas

Tai dešimties Panevėžio miesto ir rajono ugdymo įstaigų projektas „Draugystės ratas“, kuriame dalyvauja A. Bandzos kūdikių ir vaikų globos namai, Dembavos progimnazija, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinė mokykla, Mykolo Karkos pagrindinė mokykla, Specialioji mokykla daugiafunkcis centras, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centras, Vaikų lopšelis – darželis „Jūratė“, Velžio gimnazija, „Vyturio“ ir „Žemynos“ progimnazijos.

Projekto tikslas – specialiojo ir bendrojo ugdymo įstaigų bendradarbiavimas, įgaliųjų ir neįgaliųjų ugdytinių bendravimas per bendrus renginius, netradicines pamokas, išvykas, sportines varžybas atskleidžiant ir vystant kiekvieno vaiko gebėjimų potencialą, siekiant išugdyti pilnateisius ir pilnaverčius visuomenės narius bei pedagogų kompetencijų tobulinimas per bendrus metodinius pasitarimus, seminarus ir kitus renginius.

Dalyvaujant bendrose veiklose stiprėja įsitikinimai, kad, nepaisant gebėjimų, vaikai yra daugiau panašūs nei skirtingi, kad kiekvienas vaikas yra bendruomenės dalis ir kad vaikai mokosi iš vaikų, o būdami kartu ir dalyvaudami bendrose veiklose, jie tobulina ne tik savo patirtį, žinias, bet ir lavina būtinus socialinius įgūdžius.

 

Pavadinimas

Švietimo aprūpinimo centras LOGO

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Nuo kada vykdomas  nuo 2018 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja


Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkiui 

Vidmantas Daunoravičius

Veikla, rezultatas

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.

Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.

Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:

Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas. Perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.

Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.

Bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.

Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.

Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)

 

Pavadinimas   
„Augu skaitydamas"
 Nuo kada vykdomas nuo 2014 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto koordinatorius – Įmonių grupės „Almal littera“ iniciatyva.
„AUGU SKAITYDAMAS” AMBASADORIAI: Gabrielius Liaudanskas – Svaras, dainininkas, kompozitorius, grupės G&G Sindikatas įkūrėjas ir lyderis
Andrius Tapinas, rašytojas, vertėjas, televizijos laidų vedėjas
Eglė Daugėlaitė, LRT laidos Labas rytas, Lietuva, vedėja

Dalia Kukenienė – gimnazijos bibliotekos vedėja
Jonas Marcinkevičius- mokytojas

Dalyviai 2-4 klasių mokiniai

 Veikla, rezultatas

Projektas skirtas visiems vaikams, kurie mėgsta skaityti ir klausytis skaitomo teksto. Skaitykite, kurkite savo skaitytojo profilį ir registruokite perskaitytas knygas. Nepamirškite parašyti ir atsiliepimo apie perskaitytą knygą – šitaip galite padėti bendraamžiams apsispręsti, kurios knygos imtis. Taip pat kviečiame tėvelius registruoti savo vaikus, kurie patys dar nemoka skaityti, o klausosi jiems skaitomo teksto.
Svarbios „Augu skaitydamas“ datos:
2014 gegužės 19 - nuo šios dienos iki „Augu skaitydamas“ paskutinės registruotos knygos – t.y. lapkričio 8 dienos – kas savaitę iš visų skaitytojų atsitiktinės atrankos keliu išrinksime vieną laimėtoją, kuriam bus išsiųstas savaitės prizas – „Alma Littera“ knyga ir „Marsiečių“ vitaminai.
2014 spalio 5 diena – iki šios dienos galite registruoti savo komandas Knyg(i)ų Mūšiui. Visi komandos nariai turi būti susikūrę savo profilį auguskaitydamas.lt svetainėje. Knyg(i)ų mūšiuose dalyvauja dvi amžiaus kategorijos: 7-11 ir 12-16 metų vaikai. Komandas gali burti mokykla, klasė, draugų komanda. Svarbiausia, kad finalinio mūšio metu jie priklausytų vienai iš šių amžiaus kategorijų. Suburkite komandą iš 3-8 vaikų, išsirinkite jos lyderį, pavadinimą ir registruokite ją adresu   Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
2014 spalio 10 diena – šią dieną visos registruotos komandos dalyvaus atrankiniame Knyg(i)ų mūšyje. Auguskaitydamas.lt svetainėje šią dieną bus pateikti klausimai – penki turai po dešimt klausimų, kurie visi susiję su rašytojais, knygomis, jų herojais, knygų ekranizacijomis. Dešimt geriausiai pasirodžiusių komandų pateks į Knyg(i)ų Mūšio finalą.

2014 spalio 25 diena – Knyg(i)ų Mūšio finalas. Finalas vyks Vilniuje, laimėjusi komanda bus apdovanota.
2014 lapkričio 8 diena – baigiamasis renginys, uoliausio skaitytojo apdovanojimas

Daugiau informacijos rasite:
http://www.auguskaitydamas.lt/#usage

Pavadinimas 

 LyderiuLaikas

Lyderių laikas 2
Nuo kada vykdomas  2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja

 Silvija Šukevičienė
Velžio gimnazijos benrduomenė

Veikla, rezultatas  http://www.lyderiulaikas.smm.lt/ll/index.php 
  LyderiuLaikas1LyderiuLaikas2LyderiuLaikas3LyderiuLaikas
Pavadinimas 

MMNamai    LKT

Augu pats – auginu kitą: asmeninių, socialinių ir kultūrinių kompetencijų ugdymas mokykloje, naudojant novatoriškus metodus“

 Nuo kada vykdomas  2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projektą organizavo ir vykdė Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“, finansavo Lietuvos kultūros taryba ir Viešoji įstaiga „Menų ir mokymo namai“.

Projekto vadovė Velžio gimnazijoje Regina Švagždienė

 Veikla, rezultatas

Projekto tikslas: naudojant kūrybiškus novatoriškus metodus, ugdyti ir stiprinti vaikų ir jaunimo asmenines, socialines ir kultūrines kompetencijas bei formuoti jų, kaip aktyvių piliečių ir kultūros vartotojų, sąmonę.

Projekto uždaviniai:

•Anketinės apklausos būdu įvertinti vaikų ir jaunimo patiriamus sunkumus ir pritaikyti tinkamus metodus darbui su ugdymo įstaigomis; išsiaiškinti ir išgryninti aktualias problemas;
•Apmokyti ugdymo institucijų lyderius dirbti su naujais metodais, daugiausia – Engiamųjų teatro metodais; lavinti dalyvių bendruosius įgūdžius, vertybines nuostatas, kritinį mąstymą, pilietiškumą, kūrybiškumą ir jų iniciatyvos dėka užtikrinti programos tęstinumą;
•Pristatyti projekte dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms rezultatus interaktyvaus spektaklio forma, siekiant įvairių kartų bendradarbiavimo bei aktyvinti kultūrinį ir pilietinį gyvenimą, išryškinti kultūrinę ir edukacinę programos vertę;
•Suformuoti praktines darbo rekomendacijas ugdymo įstaigoms, siekiant vidinių ir išorinių pokyčių kultūros ir ugdymo srityse;
•Parengti projekto „Augu pats – auginu kitą“ gerosios patirties leidinį.

Veiklos

Projekto metu penkiose ugdymo įstaigose bus atlikti anketiniai tyrimai, kurie padės įvertinti šių įstaigų patiriamus sunkumus, moksleivių turimas asmenines bei socialines kompetencijas, jų bei ugdymo specialistų nuostatas įvairių socialinių, tautinių ir kitų grupių atžvilgiu. Šio tyrimo rezultatai bus pristatyti kiekvienos ugdymo įstaigos bendruomenei edukacinių seminarų-mokymų metu. Bendruomenė bus kviečiama diskutuoti apie rezultatus, išsakyti savo nuomonę.

Kitame projekto etape bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės patiems aktyviausiems edukacinių seminarų-mokymų dalyviams. Pagal anketinio tyrimo rezultatus ir Vaizdinių teatro išryškintas problemines situacijas jie kūrs Forumo teatro etiudus.

Sukurti Forumo teatro etiudai bus pristatyti dalyvaujančių ugdymo įstaigų bendruomenėms.

Galiausiai kiekvienai ugdymo įstaigai bus parengtos rekomendacijos tolesniam darbui ir gerosios patirties leidinys.

 

Išsamesnę informaciją apie projektą prieduose:

PRIEDAS Nr. 1

PRIEDAS Nr. 2

 

Pavadinimas 

Mirlogo

Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas

 Nuo kada vykdomas  2014–2015 m.m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Silvija Šukevičienė
Asta Klydžienė
Edita Davidonytė
Renata Jankevičienė
Dalia Kukenienė

 Veikla, rezultatas

Projektą vykdo Ugdymo plėtotės centras, Švietimo ir mokslo ministerija ir Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje (www.norden.lt). Projekto partneriai Šiaurės šalyse: „Nordicom“ – Šiaurės šalių medijų ir komunikacijos tyrimų informacijos centras, Švedijos medijų taryba.

Projekto tikslas – sukurti sistemines prielaidas medijų ir informacinio raštingumo ugdymui, remiantis geriausiais Šiaurės šalių pavyzdžiais integruojant MIR į bendrąjį ir neformalųjį ugdymą, ir pagrindą tolesniam Lietuvos (ir Baltijos šalių) bendradarbiavimui su Šiaurės šalimis vystant medijų ir informacinio raštingumo ugdymą platesniu mastu.

 

Pavadinimas 

 

„Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“ („As-sessment of Transversal Skills 2020“, sutrumpintas pavadinimas ATS2020)

 Nuo kada vykdomas  nuo 2015 m. 
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kordinatorė Edita Davidonytė
Dalyvauja: D. Vizbarienė, D. Karkazienė, V. Šaučiūnė, R. Stakienė

 Veikla, rezultatas

Tarptautinis projektas. Mokytojai bendradarbiaus ir dalinsis patirtimi su kolegomis iš Lietuvos ir 9 projekto šalių: Ispanijos, Belgijos, Slovėnijos, Estijos, Suomijos, Kipro, Graikijos, Airijos, Austrijos. Projekto metu bus sukurtas perkeliamųjų gebėjimų vertinimo įrankis, padedantis ugdytis perkeliamuosius gebėjimus naudojant IKT ir elektroninį portfelį įvairių dalykų pamokose.

 

Pavadinimas

DarniDarni2

Darnaus vystymosi įgūdžių formavimo programa „Darni Mokykla"

Nuo kada vykdomas Nuo 2014 vasario iki 2015 vasario.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Violeta Brazdžiuvienė,
Dalia Zdanavičiūtė,
 Milda Indriūnienė

Veikla, rezultatas

Lietuvos vaikų ir jaunimo centro ir AB LESTO kartu su partneriais įgyvendinamas projektas.


http://www.lvjc.lt/index.php?page=darni-mokykla-2014&hl=lt_LT

Pavadinimas

NŠA logo

„XXI amžiaus mokyklos"

Nuo kada vykdomas  nuo 2019 m. 
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė
Edita Davidonytė

Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Neringa Ramanauskaitė
Tomas Plesnevičius
Jonas Marcinkevičius
Audronė Grinkuvienė
Ingrida Bučinskienė
Maželienė Giedrė

Veikla, rezultatas

Vienas iš projekto „XXI-ojo amžiaus mokyklos“ tikslų – Gilinti skaitmeninius ir audiovizualinius gebėjimus bendradarbiaujant su ekspertais, įtraukiant į mokymus projekto dalyvius iš mokyklų, todėl vykdant projektą numatyta parengti internetinį mokymosi tinklą su keturių modulių mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) programomis:

Mokymasis tinkle: nuotoliniai kompetencijų tobulinimo kursai.
Skaitmeninis ir medijų raštingumas.
Mokytojų ir mokinių komunikacija: bendravimo gebėjimų tobulinimas.
Mokymosi planavimas.
Šių programų aprašai bus paskelbti Europos Sąjungos švietimo išteklių portaluose.

Taip pat yra numatyta sukurti mobiliąją programėlę audiovizualinio ir skaitmeninio raštingumo, komunikavimo gebėjimų vertinimui.

Pavadinimas

ProSocial values3 2

„Erasmus+“ KA2 programos projektas

„Prosocialinės vertybės“

(Nr. 2017 1 IT02 KA201 036860).
Projektą remia Europos Komisija.

Nuo kada vykdomas 2017 m. spalio 1 d. – 2020 m. rugpjūčio 31 d.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Tarptautinių veiklų koordinatoriai – Elena Milli, Stefano Cobelo (EUROPOLE, Italija)
Projekto veiklų koordinatorė Lietuvoje – Jurgita Vaitiekūnienė (PRSC)
Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė (PRSC)
Projekto ambasadorė – istorijos mokytoja Asta Klydžienė (Velžio gimnazija)

Veikla, rezultatas

Uždaviniai:

– suburti tarptautinę mokyklų bendruomenę, kuri skatintų prosocialinių vertybių ugdymą;
– skatinti naujus prosocialinių įgūdžių mokymo metodus;
– atlikti prosocialinių vertybių mokymo poveikio tyrimą;
– skleisti prosocialinių vertybių sąvoką bendruomenėse.

Veikla, skirta mokytojams

Mokytojai bus mokomi, kaip naudoti prosocialinius žaidimus pamokose. Mokymo medžiaga bus publikuojama interneto svetainėje, kad projekto partneriai organizuotų seminarus ir dalintųsi patirtimi, taip įtraukiant kitus mokytojus ir mokyklas į tarptautinę bendruomenę.

Veikla, skirta mokiniams

Prosocialinių vertybių ugdymo savaitė.

Kartą per šešis mėnesius mokiniai bus kviečiami dalyvauti renginiuose, kuriuose galės išbandyti tikslinius žaidimus, ugdančius prosocialines vertybes, dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse. Taip pat bus sudaryta galimybė išbandyti žaidimus internete.

PROSOCIALIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (švietimo įstaigoms):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-community-2/prosocial-values-charter/

PROSOCIALINIŲ VERTYBIŲ CHARTIJA (mokiniams):

https://psv.europole.org/lt/prosocial-value-charter-for-students/

Projekto svetainė: https://psv.europole.org/lt/

 

 

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM mokymasis. Iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. rugsėjo mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Rita Storastienė
Edita Davidonytė

Viktoras Samoilovas
Dalia Kukenienė
Lidmila Bražinskienė
Kęstutis Bražinskas
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Vaida Šiaučiūnė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:
1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO;

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO;

3. MOKYKLOS KOMPIUTERIZAVIMO ORGANIZAVIMAS;

4. UGDYMO PROCESO ŽAIDYBINIMAS;

5. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO, PAŽINTIS SU.LAUKO PEDAGOGIKA;

6. KŪRYBIŠKUMO UGDYMAS.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas

 

 „Early childhood education – building sustainable motivation an d value paradigm for life“ /„ANKSTYVASIS UGDYMAS – TVARIOS MOTYVACIJOS IR GYVENIMIŠKŲ VERTYBIŲ KŪRIMAS“

Trumpasis pavadinimas – „MOV-UP“ 

Nuo kada vykdomas Nuo 2017 m. iki 2019 m.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Projekto ekspertė – Renata Jankevičienė
Dalyvės: J. Andriuškevičienė, R. Raštutienė
1b ir 3b klasių mokiniai

Veikla, rezultatas

Tikslas – parengti mokytojų rengimo programą, kuri bus pagrįsta gerosiomis partnerių organizacijų praktikomis ir pagilins mokytojų socialinio emocinio ugdymo kompetenciją.

Dalyvauti nacionaliniuose mokytojų mokymuose mokymuose bei išbandyti jų metu pristatytus metodus pamokose.

Projektą įgyvendina Panevėžio rajono švietimo centras bendradarbiaudamas su Bulgarijos, Italijos, Maltos ir Turkijos švietimo įstaigomis.

Programos „Erasmus+“ KA3 projektą „MOV-UP“ finansuoja Europos Komisija ir Panevėžio rajono savivaldybės taryba

 

 

 

 

 

Pavadinimas 
„Samsung Mokykla ateičiai"
 Nuo kada vykdomas  2014 m. rugsėjo mėn.
 Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

Kompanija „Samsung“ kartu su programa „Renkuosi mokyti!“

Rimtas Baltušis
Edita Davidonytė
Asta Klydžienė
Dalia Vizbarienė

 Veikla, rezultatas

Projektas inicijuotas siekiant tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką.

Mokyklų komanda, sudaryta iš trijų mokytojų ir direktoriaus tik visus penkis mėnesius tobulins savo skaitmeninius gebėjimus, bet ir varžysis dėl prizo - mokyklai, kurios komanda įtikinamiausiai parodys, kaip mokymosi procese pritaikyti technologijas, programos pabaigoje bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Per penkis programos mėnesius dalyviai išmoks:

1. Susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose
2. Išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes
3. Išmoks kurti informacinę grafiką ir ja naudotis
4. Išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami videofilmus, nuotraukas ir animaciją
5. Išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais ir susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją

Programos metu mokytojai ne tik įgis skaitmeninių žinių, bet ir pasisems kūrybinių idėjų bei įkvėpimo pamokoms savo mokyklose. Vykstant mokymams mokyklų komandos susitiks su žinomais žmonėmis – savo sričių ekspertais, kurie paprastai ir nuoširdžiai papasakos apie savo darbus ir svarbiausius projektus, kuriems įgyvendinti buvo reikalingi geri skaitmeniniai gebėjimai.

Pavadinimas

ErasmusLogo

„STEAM. Mokymasis iki begalybės  (ERASMUS+)"

Nuo kada vykdomas  nuo 2017 m. liepos mėn.
Vadovas, koordinatorius, kas dalyvauja

koordinatorė Rita Storastienė

Edita Davidonytė
Dalia Kukenienė
Jurgita Kuprinskienė
Sandra Petrovienė
Tomas Plesnevičius
Liudmila Bražinskienė
Rasa Stakienė
Kęstutis Bražinskas
Lina Janušauskienė
Reda Raštutienė
Aušra Kumer
Asta Klydžienė
Viktoras Samoilovas

Veikla, rezultatas

Tarptautinės stažuotės, mokymai.
Europinio mobilumo planas susideda iš šešių, skirtingoms tobulintinoms sritims gerinti skirtų, etapų:


1. KALBINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMO ( mokymai Maltoje);

2. NAUJŲ MOKYMO METODŲ IR ĮRANKIŲ PRITAIKYMO (mokymai Ispanijoje, Graikijoje, Kipre) ;

3. MOKYMO(SI) ORGANIZAVIMO (mokymai Ispanijjoje, Graikijoje, Portugalijoje);

 

Projekto tikslas – inovatyviai, kūrybiškai, suprantamai ir prieinamai mokyti STEAM (science, technology, engineering, art, math – gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos ( angl.)) dalykų gimnazijoje.

Tobulinamos šios sritys: personalo užsienio kalbų mokėjimas, naujų mokymo metodų taikymas, mokymo ir mokymosi procesų organizavimas. Patobulinus minėtas sritis gebėsime sėkmingai diegti ir stiprinti STEAM ugdymą gimnazijoje, pradėdami jį taikyti nuo pradinio ugdymo, ieškodami būdų, kaip tai padaryti per žaidimus ir meninę raišką. Tobulinsime bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, ieškosime partnerių bendrai tarptautinei projektinei veiklai.


Įgytomis žinios ir patirtimi projekto dalyviai pasidalins su gimnazijos mokytojais bei mokiniais.
 

Pavadinimas 
Mukis

 Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme

Nuo kada vykdomas 2012 m.
Vadovas, koordinatorius,
kas dalyvauja
Kristina Žaltauskienė, Asta Klydžienė
Velžio gimnazijos benrduomenė
Veikla, rezultatas

 www.mukis.lt

Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams.

Viena pagrindinių projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme (I etapas)“ veiklų – Bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelio sukūrimas ir jo įdiegimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo įstaigose.

Projekto vykdytojai siekia:
•    Modernizuoti profesinio orientavimo: ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir konsultavimo paslaugas bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ir įdiegti  ugdymo karjerai stebėsenos sistemą, užtikrinančią kokybišką ir efektyvų ugdymo karjerai paslaugų teikimą bendrojo ugdymo mokyklose  ir profesinio mokymo įstaigose;

Projekto tikslams pasiekti yra numatytos priemonės:
•    Sukurti ir įdiegti bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai modelį, užtikrinantį, maksimalų prieinamumą visiems bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams;
•    Sukurti ugdymo karjerai stebėsenos sistemą;
•    Parengti bendrojo ugdymo mokyklų bei profesinio mokymo įstaigų mokinių ugdymo karjerai  programą, metodinę medžiagą ir metodines priemones;
•    Parengti mokymo programas ir metodikas bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiantiems karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologams;
•    Apmokyti bendrojo ugdymo mokyklose bei profesinio mokymo įstaigose dirbsiančius karjeros veiklų koordinatoriai,  mokyklų psichologus;
•    Aprūpinti mokyklose dirbančius psichologus asmenybės psichologinių tyrimų, profesinių interesų nustatymo metodikomis;
• .

Projekto įgyvendinimo metu nuo 2012 rudens Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose ir profesinio mokymo įstaigose mokiniams bus teikiamos sistemingos, kokybiškos ir inovatyvios ugdymo karjerai paslaugos. Šias paslaugas teiks už ugdymą karjerai atsakingi mokyklos švietimo pagalbos specialistai – karjeros veiklų koordinatoriai, mokyklų psichologai, iš išorės talkinantys konsultantai. Vyresniųjų klasių mokiniai galės rinktis pasirenkamąjį ugdymo karjerai dalyką. Ugdymo karjerai paslaugos taip pat pasieks mokinius per integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas. Tai skatins mokinių mokymosi motyvaciją, kryptingą profesijos pasirinkimą bei ateityje užtikrins konkurencingumą darbo rinkoje.

  • AKIM

  • Horizon 2020

  • Transformaciniai lyderiai – pokyčių iniciatoriai

  • „Kuriame respubliką“

  • „Būk detektyvas"

  • „Draugystės ratas“

  • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

  • „Augu skaitydamas“

  • Lyderių laikas 2

  • „Augu pats – auginu kitą"

  • MIR

  • „Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“

  • „Darni mokykla“

  • XXI amžiaus mokyklos

  • „Prosocialinės vertybės"

  • STEAM mokymasis. Iki begalybės (Erasmus+)

  • Ankstyvasis ugdymas – tvarios motyvacijos ir gyvenimiškų vertybių kūrimas

  • „Samsung Mokykla ateičiai“

  • STEAM. Mokymasis iki begalybės

  • „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekvizitai

Biudžetinė įstaiga 
Panevėžio r. Velžio gimnazija
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas   190398779

Adresas   Žemdirbių g. 15, Velžio k., LT-38128 Panevėžio r.

Telefonas       (8 45)  595 324
Faksas       (8 45)  595 324

 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Pamokų laikas

1 pamoka 8.15– 9.00
2 pamoka 9.05– 9.50
3 pamoka 10.00–10.45
4 pamoka 11.05–11.50
5 pamoka 12.10–12.55
6 pamoka 13.05–13.50
7 pamoka 13.55–14.40
8 pamoka 14.45–15.30
9 pamoka 15.35–16.20

Dalyvaujame:

 TŪM II FB paveikslėlis

 

STEM logo

 

 

KK projekto logo

 

 RenkuosiMokytisLogo

 Kuriame Lietuvos ateitį

 

Straipsnių archyvas

Powered by mod LCA

Apie mus rašo

SvietimoNaujienos logo
 
STEAM failiukui nuoroda
 
GNTV logo 

Karjeros ugdymas

 KTU baneriukas

 

PANKO logo1